کد خبر : 1804893 | 27 دی 1400 ساعت 12:40 | 16.1K بازدید | 4 دیدگاه

مودریچ: توافق با رئال دو دقیقه هم طول نمی‌کشد

لوکا مودریچ، ستاره کهنه‌کار رئال مادرید، می‌گوید نیازی به زمان زیاد برای توافق و تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.

مودریچ: توافق با رئال دو دقیقه هم طول نمی‌کشد

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ شب گذشته موفق شد هجدهمین جام قهرمانی خود را با پیروزی برابر اتلتیک بیلبائو در فینال سوپرکاپ اسپانیا بالای سر ببرد.

این هافبک کروات گل اول تیمش را با شوتی تماشایی در دقیقه 38 به ثمر رساند تا نشان دهد که همچنان در بالاترین سطح فوتبال اروپا قادر به رقابت با سایر هافبک‌های درجه یک است.

مودریچ پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من هرگز از قهرمانی خسته نمی‌شوم. این باشگاه به ما یاد داده که قهرمانی بسیار مهم است. هر پیروزی در این باشگاه اتفاقی بسیار بزرگ است. ما از این که چنین جامی را به دست آوردیم خوشحال هستیم اما کارمان به پایان نرسیده است.»

 

1683201

 

این بازیکن درباره شرایط تمدید قراردادش با رئال گفت:« شرط خاصی ندارم. من همیشه رابطه خوبی با این باشگاه داشتم و اطمینان دارم که به توافق می‌رسیم. به توافق رسیدن برای تمدید قرارداد دو دقیقه هم برای من طول نمی‌کشد و من مطمئنم که این اتفاق رخ می‌دهد. همه از خواسته من خبر دارند و من ایمان دارم که این خواسته باشگاه هم هست.»

مودریچ در ادامه به نقش آنچلوتی در زندگی حرفه‌ای خودش اشاره کرده و اضافه کرد:« او ارزش زیادی در دوران فوتبال من دارد چون انسان و مربی بسیار خوبی است. سبک رفتار او و نحوه هدایت تیم بسیار درخشان است. از زمانی که او به اینجا آمده اعتماد به نفس بسیاری به من داده و نشان داده که به من ایمان دارد. وقتی شما چنین کسی را پشتتان داشته باشید، همه چیز درست پیش می‌رود.»

 

 

دیدگاه‌ها