کد خبر : 1804905 | 27 دی 1400 ساعت 13:31 | 10.8K بازدید | 9 دیدگاه

افزایش دستمزد؛ شرط برونو فرناندز برای تمدید

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، از این باشگاه خواسته که دستمزدش را برای تمدید قرارداد افزایش دهد.

افزایش دستمزد؛ شرط برونو فرناندز برای تمدید

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز در هفته‌های اخیر مذاکراتی را با باشگاه منچستریونایتد انجام داده بود اما حالا ادامه این مذاکرات را به تعویق انداخته تا حرکات بعدی این باشگاه را زیر نظر داشته باشد.

اتلتیک مدعی شده که این بازیکن دستمزدی در حدود 100 هزار پوند در هفته از یونایتد دریافت می‌کند اما می‌خواهد در قرارداد جدیدش جز بازیکنانی باشد که بالاترین دستمزد را در این تیم می‌گیرند تا اهمیتش در این تیم نشان داده شود.

کریستیانو رونالدو با دستمزد بیش از 400 هزار پوند در هفته بیشترین دستمزد را در اولدترافورد دریافت می‌کند و داوید دخیا نیز با 375 هزار پوند در هفته در رده دوم قرار دارد.

گفته می‌شود حداقل هشت بازیکن در یونایتد دستمزدی بیشتر از فرناندز دریافت می‌کنند که شامل هری مگوایر، پل پوگبا، آنتونی مارسیال، رافائل واران و ادینسون کاوانی هستند.

 

1649100

 

فرناندز و نمایندگانش پیش از این یکی از پیشنهادات منچستریونایتد را  در اواخر پاییز رد کرده بودند و اتلتیک خبر داده که این مذاکرات تا ماه می ادامه پیدا نخواهد کرد.

تا آن زمان مشخص خواهد شد که آیا شیاطین سرخ موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند یا خیر و آیا به صورت کلی موفق به حضور در هیچ یک از رقابت‌های اروپایی خواهند شد.

قرارداد فعلی فرناندز تا ژوئن 2025 ادامه دارد و یونایتد بند تمدید یک سال بیشتر را نیز در این قرارداد در اختیار دارد. همین موضوع باعث شده که تاخیر در مذاکرات تمدید قرارداد این بازیکن چندان باعث نگرانی منچستریونایتد نشده باشد.

دیدگاه‌ها