کد خبر : 1804909 | 27 دی 1400 ساعت 13:50 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه AFC از هاجر دباغی؛

این بازیکن می‌تواند کار را برای زنان ایران در بیاورد!

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به عملکرد 4 ستاره جوان حاضر در گروه اول جام ملت‌های آسیا فوتبال زنان پرداخته است.

این بازیکن می‌تواند کار را برای زنان ایران در بیاورد!

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه 30 دی، رسماً با انجام مسابقه تیم‌های ملی فوتبال زنان چین و چین‌تایپه سوت آغاز جام ملت‌های آسیا 2022 فوتبال زنان به میزبانی کشور هند دمیده خواهد شد، تورنمنتی که برای نخستین‌بار در تاریخ، تیم ملی فوتبال زنان ایران هم توانسته به آن راه پیدا کند و در همان روز افتتاحیه، با هندِ میزبان مسابقه خواهد داشت.

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز جام ملت‌ها به تشریح عملکرد 4 ستاره جوان که می‌توانند رقم زننده مهم‌ترین نتایج در گروه اول باشند، پرداخته است؛ آشالاتا دیوی (هند)، وانگ اس هوانگ (چین)، لای‌لی چین (چین‌تاپیه) و هاجر دباغی (ایران).

در بخش یادداشت AFC برای ستاره جوان ایرانی که در تیم فوتبال زنان سپاهان شاغل است، این‌طور آمده: هاجر دباغی از تیم ملی فوتبال زنان ایران که در راه رسیدن به جام ملت‌های آسیا در سال 2022، توجه‌ها را به خود جلب کرد، برای اولین بار نام خود را در سطح قاره با کمک به کشورش برای راهیابی به مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا در سال 2015 بر سر زبان‌ها انداخت.

 

در ادامه این یادداشت نوشته شده: دباغی در رقابت‌های قهرمانی زنان زیر 23 سال کافا، نقش کلیدی در ترکیب تیم ملی ایران داشت و توانست با 8 با گلزنی، هم در نایب قهرمانی ایران نقش‌آفرین باشد و هم این‌که عنوان خانم گلی رقابت‌ها را به دست آورد؛ این بازیکن 22 ساله در مقدماتی المپیک توکیو 2020 و همچنین مقدماتی جام ملت‌های آسیا نیز توانسته برای تیم ملی فوتبال زنان ایران گل بزند.

 

بخش پایانی یادداشت سایت AFC درباره ستاره جوان فوتبال زنان ایران: با داشتن آگاهی موقعیتی عالی در محوطه جریمه و غریزه گلزنی بالا هاجر دباغی مهره کلیدی ایران خواهد بود؛ در اولین تجربه حضور ایران و البته هاجر دباغی در جام ملت‌ها، مصاف با هند صحنه برای درخشش این بازیکن 22 ساله در ترکیب تیم ملی ایران آماده است.

 

دیدگاه‌ها