کد خبر : 1804913 | 27 دی 1400 ساعت 13:49 | 14.9K بازدید | 3 دیدگاه

مدیر دورتموند: اظهارات هالند باعث تعجب ما شد

میشاییل زورک، مدیر ورزشی بروسیا دورتموند، می‌گوید هیچ فشاری از سوی این باشگاه روی ارلینگ هالند نیست.

مدیر دورتموند: اظهارات هالند باعث تعجب ما شد

به گزارش "ورزش سه"، هالند عملکردی خیره‌کننده در ترکیب دورتموند داشته و 78 گل در 77 بازی برای این تیم به ثمر رسانده است.

منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ همگی در حال بررسی شرایط این بازیکن هستند و قصد دارند پیشنهادی را برای جذب او ارائه کنند.

این مهاجم 21 ساله هنوز دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی او در این تابستان باعث شده که احتمال جدایی او از این تیم تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره مقصد نهایی این بازیکن در روزهای اخیر زده شده و اظهارات هالند پس از دیدار برابر فرایبورگ جنجال زیادی را در این باره به پا کرد.

 

1680123

 

هالند پس از دبل در این بازی به ویاسات گفت:« من در شش ماه اخیر تصمیم گرفتم که برای حفظ احترام بروسیا دورتموند حرفی نزنم اما این باشگاه در حال حاضر من را تحت فشار قرار داده که هرچه زودتر تصمیمم را اعلام کنم. تمام چیزی که می‌خواهم فوتبال بازی کردن است اما آنها من را برای تصمیم‌گیری درباره آینده‌ام تحت فشار قرار داده‌اند. بنابراین این یعنی باید به زودی تصمیم را بگیرم.»

با این حال زورک در واکنش به صحبت‌های مطرح شده از سوی هالند تاکید کرد که شنیدن این مسائل از زبان این مهاجم نروژی باعث تعجب مدیران این باشگاه شده است.

این مدیر دورتموند به کیکر گفت:« اظهارات ارلینگ باعث تعجب ما شده است. در حال حاضر هیچ ضرب الاجلی مطرح نشده است، هیچ ضرب الاجلی نیست و هیچ بحثی هم صورت نگرفته است. اما این که ما می‌خواهیم در مقطعی صحبت‌هایی را انجام دهیم بدیهی، قابل درک و حرفه‌ای است.»

دیدگاه‌ها