کد خبر : 1804916 | 27 دی 1400 ساعت 14:15 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای کوشکی بهترین جا همین‌جاست؛

حسینی: در مورد بازی با استقلال تابع قانون هستیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از مصاف با استقلال حاضر شد و در مورد صحبت‌هایی که در مورد لغو این بازی شنیده می‌شود هم صحبت کرد.

حسینی: در مورد بازی با استقلال تابع قانون هستیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: مشخص است با یکی از ‌آماده ترین تیم ها بازی داریم. و به حق توانسته اند قهرمان نیم فصل بشوند. تیم آماده منظم و شکیلی هستند. این کارمان را سخت می کند. امیدوارم که اشتباهات بازی قبل را انجام  ندهیم و یک بازی خوب انجام بدهیم. بازی حذفی است و حتما باید برنده مشخص شود و امیدوارم بازی پایاپایی را انجام بدهیم.

 

سرمربی پیکان در مورد ابتلای استقلالی‌ها به کرونا و احتمال لغو مسابقه گفت: این را الان از شما شنیدم اما هرچه قانون بگوید تابع هستیم. ممکن بود این اتفاق برای ما رخ بدهد، فصل گذشته در زمان ذوب آهن رخ داد و بازی برگزار شد ولی در مجموع هر چه قانون بگوید.
سوال بعدی از حسینی در رابطه با شناخت حسینی از استقلال بود و او در واکنش به این سوال گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. از آن بازی درس گرفتیم و شناخت بهتری از استقلال پیدا کردیم. مقابل تیم بزرگی مانند استقلال حق اشتباه نداریم و اگر اشتباه کنیم به شدت تنبیه می‌شویم. امیدوارم هم من و هم بازیکنان از آن بازی درس گرفته باشیم و بتوانیم بازی بهتری را انجام بدهیم.

 

1683340


حسینی در خصوص شرایط پیکان در نیم فصل و اینکه برخی از تیم‌ها به دنبال جذب بازیکنان پیکان هستند، اضافه کرد: برای تیم سازنده‌ای مثل پیکان همیشه این داستان‌ها وجود داشته است. امسال ما تیم جوان‌تری داریم و تیم شاد و سرزنده‌ای هستیم که فوتبال زنده و پویایی را به نمایش می‌گذارد. باید ببینیم سیاست باشگاه چیست. من اعتقاد دارم بهترین جا برای این بازیکنان امسال پیکان است. جابجا شدن بازیکنان و احساسی‌ تصمیم گرفتن بازیکن می‌تواند خیلی خطرناک باشد و ممکن است بازیکن نتواند قابلیت‌هایش را ارائه کند. پیکان بستر مناسبی فراهم کرده تا جوانان بتوانند توانایی‌های خودشان را به نمایش بگذارند و بهترین جا برای بازی بازیکنان پیکان، همین باشگاه است.


وی در مورد اینکه در مورد جدایی کوشکی از پیکان زیاد صحبت می‌شود گفت: به نظر من نباید این همه در مورد کوشکی صحبت شود. او امسال تازه مدام بازی می‌کند و این مسئله روی عملکرد این بازیکن جوان عملکرد منفی می‌گذارد. به خاطر همین صحبت‌هایی که در موردش شد نتوانست در بازی قبل کیفیت خودش را ارائه بدهد. به خاطر فشاری که روی او آمد. کوشکی بهترین جا برایش همین پیکان است. حالا حالاها او باید کار کند، بجنگد و کیفیتش را بالا ببرد.


سوال بعدی از حسینی در رابطه با کیفیت لیگ برتر در نیم فصل اول بود و اینکه چقدر فشردگی بازی ها، کیفیت زمین و بازیکنان را در این موضوع موثر می داند. او ضمن رد این فرضیه بیان کرد: من مخالف این قضیه هستم. نیم فصل سختی بود، تیم‌ها خوب دفاع کردن را یاد گرفته‌اند و این کار را سخت می‌کند. کل فوتبال دنیا همین است و کار سخت شده است و تیم‌ها حریفان را تحت فشار می‌گذارند. اما در مورد کیفیت زمین‌ها با شما موافقم. مسئولان ما باید یاد بگیرند برای بالا بردن کیفیت زمین خرج کنند. زمین خوب درست کردن هزینه می‌خواهد. نمی‌خواهند در فوتبال ما مدیران برای این مسئله هزینه کنند و نمی‌خواهند این مسئله در فوتبال ما جا بیفتد. باید هزینه خوبی در این مورد داشته باشیم. همه جای دنیا برای کیفیت زمین‌هایشان خوب خرج می‌کنند تا تیم‌ها خوب بازی کنند.


بخش بعدی صحبت های حسینی در رابطه با فشردگی بازی ها و این موضوع بود که آیا می‌تواند در این شرایط کار تاکتیکی کند که او بیان کرد: نه، در کل دنیا این شرایط هست. در برخی جاهای دیگر مسابقات فشرده‌تر از ماست، باید به آن عادت کنیم. ما باید خودمان را به آنها برسانیم. دیگر هر هفت روز بازی کردن دورانش گذشته است، و باید هر 5 روز یکبار بازی کنیم.


او به مسئله دیگری در رابطه با کیفیت پایین لیگ اشاره کرد و گفت: دیگر اینکه بازیکنان خوبمان به خارج از کشور می‌روند و این مسئله اثرگذار است و ما فوتبالیست خوب خارجی را هم نمی‌توانیم جذب کنیم. ما لیگ پویایی داشتیم اما از لحاظ سخت‌افزاری و کیفیت زمین‌ها باید چاره‌ای اندیشیده شود.
وی در مورد ممنوعیت اردوهای خارجی برای تیم‌های لیگ برتری گفت: من نظر خودم را می‌گویم، ممکن است نظر من درست نباشد، اما می‌گویم تیمی که زمین بازی خوبی ندارد چرا باید به اردوی خارجی برود؟ ما باید این پول‌ها را خرج زیرساخت‌ها و ایجاد زمین خوب کنیم. زمین مسابقه خوب درست کنیم وقتی شما زمین ندارید چرا باید در خارج اردو بزنید؟ این نظر من است شاید اشتباه باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه باشگاه پیکان چند ساعت بازیکنانش را در طول روز در اختیار دارد گفت: اگر می‌خواهید بگویید ما مثل خارجی‌ها نیستیم، نه، ما مثل خارجی‌ها نیستیم. آنها از ما حرفه‌ای‌تر هستند، امکانات بیشتری دارند و بازیکنان را بیشتر در اختیار دارند. به خاطر امکاناتی که دارند، اما ما روزی سه ساعت بازیکنان را در اختیار داریم.

دیدگاه‌ها