کد خبر : 1804919 | 27 دی 1400 ساعت 14:21 | 46.2K بازدید | 27 دیدگاه

دقیقی: قوانین را می‌دانیم و آماده میزبانی از استقلال هستیم

واکنش مدیر پیکان به احتمال لغو بازی با استقلال

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: امیدواریم سازمان لیگ فوتبال و مرکز ایفمارک به نام تیم ها توجه نکنند و درباره هرآنچه که واقعا اتفاق افتاده تصمیم بگیرند.

واکنش مدیر پیکان به احتمال لغو بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی درباره اعلام باشگاه استقلال مبنی بر ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به کرونا و خبرهایی که درباره لغو مسابقه جام حذفی مطرح شده بیان کرد: قبل از هرچیزی آرزوی سلامتی برای همه مردم کشورم دارم و امیدوارم سایه این ویروس منحوس هرچه سریع‌تر از ایران عزیز برداشته شود. در ماجرای پیش آمده هم ما کاملا تابع قانون هستیم و امیدواریم دوستان ما در باشگاه استقلال نیز در این باره از قانون و آیین‌نامه تبعیت کنند.


وی افزود:شخصا چند روزی بیشتر نیست که از این بیماری رهایی پیدا کرده‌ام؛ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا حدودا 20 روز کنار تیم پیکان نبودم. قانون این بود که بدون من به عنوان مدیر تیم هم بازی های پیکان برگزار شود و بنده نیز تبعیت کردم.


دقیقی با اشاره به قوانین موجود برای لغو یک مسابقه از لیگ برتر به علت ابتلا به کرونا گفت: قوانینی که درباره لغو بازی در صورت شیوع کرونا در یک تیم فوتبال وجود دارد، کاملا واضح و مشخص است. همه ما هم از این قوانین باخبر هستیم. در AFC‌ و برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شاهد بودیم که اگر یک تیم فقط 13 بازیکن سالم در اختیار داشت که دو نفر از آنها دروازه بان بودند بازی‌ها برگزار شد. فکر نمی‌کنم در ایران قوانین متفاوت باشد. حال از سازمان لیگ فوتبال و به خصوص مرکز پزشکی ایفمارک که صلاحیت این موضوع را باید تایید کنند،‌ خواهان بررسی دقیق تعداد کرونایی‌ها در باشگاه استقلال هستیم تا حقی از تیمی ضایع نشود.
مشاور اجرایی مدیرعامل و مدیر تیم فوتبال پیکان همچنین گفت:ما در باشگاه پیکان همه امکانات و شرایط را برای میزبانی از استقلال مهیا کرده ایم و آماده برگزاری بازی فردا هستیم. امیدواریم سازمان لیگ فوتبال و مرکز ایفمارک به نام تیم ها توجه نکنند و درباره هرچیزی که واقعا اتفاق افتاده تصمیم بگیرند.


دقیقی در ادامه تاکید کرد: استاد، مربی و بزرگ بنده، آقای بیژن طاهری که بسیار برای ایشان احترام قائل هستم، امروز در جلسه هماهنگی بازی فردا حضور داشتند اما ایشان در جریان جلسه هیچ صحبتی درباره ابتلای برخی اعضای تیم استقلال به کرونا انجام ندادند. حتی نماینده فدراسیون فوتبال و سایر حاضران درباره مسائل بازی فردا برنامه ریزی کاملی انجام دادند اما بازهم موضوعی در این خصوص مطرح نشد که این مساله جای سوال دارد.
مدیر تیم پیکان در پایان افزود:قطعا ویروس کرونا با هیچ کس شوخی ندارد و ما نیز دوست نداریم اتفاقی بیافتد که هیچ کدام از برگزار کنندگان بازی خودشان را نبخشند. اصل فوتبال به لذت بردن تماشاگران و مردم خلاصه می‌شود و فقط خواسته ما این است که متولیان امر هرچه قانون درباره بازی فردا می‌گوید، اجرا کنند.

 

دیدگاه‌ها