کد خبر : 1804921 | 27 دی 1400 ساعت 14:25 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران بالاخره راضی به جدایی فراز می‌شوند؟

غیبت ادامه‌دار کمالوند در تمرینات نفت MIS

فراز کمالوند همچنان در تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان غیبت دارد.

غیبت ادامه‌دار کمالوند در تمرینات نفت MIS

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که از هفته گذشته در واکنش به حمله لیدرها به رختکن تیم نفت مسجدسلیمان اردوی این تیم را ترک کرد و خواهان جدایی شد، هنوز در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده است.


با اینکه کمالوند جمعه شب به اهواز رفت و روز گذشته جلساتی را با مسئولان نفت مسجدسلیمان داشت اما هنوز راضی به بازگشت نشده است. در این خصوص گفته می‌شد او امروز به تمرینات نفت برگشته اما چنین اتفاقی هم رخ نداده است.


روز گذشته جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی خوزستان و شهری مسجدسلیمان برگزار شد که کمالوند در این جلسه حضور نداشت و حمید عبداللهی دستیارش را به دیدار مسئولان فرستاد. مربی تیم نفت در این جلسه بار دیگر درخواست کمالوند برای جدایی را مطرح کرد.


کمالوند علاوه بر مشکلات مربوط به حمله لیدرها به رختکن تیم نفت، نسبت به آینده این تیم نگران است. مشکلات مالی موجود در نفت و همچنین پنجره نقل و انتقالاتی بسته این تیم از دیگر عواملی است که باعث شده تا سرمربی نفت خواهان جدایی شود.


تیم نفت مسجد سلیمان فردا در چارچوب مسابقات جام حذفی باید به مصاف تیم خلیج فارس ماهشهر برود و حالا وضعیت کادرفنی اش در آستانه این مسابقه مشخص نیست.

دیدگاه‌ها