کد خبر : 1805015 | 27 دی 1400 ساعت 18:41 | 40.5K بازدید | 3 دیدگاه

هم باشگاه و هم فدراسیون و هم وزارت مقصر هستند

سیدجلال: هیچ آرزویی برای استقلال و پرسپولیس نکنید

سیدجلال حسینی می‌گوید آرزویی برای پرسپولیس و استقلال ندارد چون اوضاع این دو باشگاه به همین شکل خواهد ماند.

سیدجلال: هیچ آرزویی برای استقلال و پرسپولیس نکنید

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر راجع به بازی با ذوب آهن عنوان کرد: بازی سختی بود؛ جام حذفی مقابل ذوب آهن در اصفهان، بازی سختی است. بچه‌های ما توانستند منظم کار کنند و یک بازی خوب انجام دادند و فکر می‌کنم برد خوبی هم به دست آوردیم.

 

کاپیتان سرخپوش راجع به صحبتهای یحیی گل‎‌محمدی مبنی بر اولتیماتوم به باشگاه گفت: ما همیشه گفتیم که شرایطمان شرایط خوبی نیست، بچه‌های ما تلاش خوبی می‌کنند و از باشگاه انتظار داریم کارها را خوب انجام دهند و وظایفشان را انجام دهند. متاسفانه بچه‌ها را فراموش کردند و امیدوارم تا این چند روز و قبل از نیم فصل دوم کارها را خوب پیش ببرند و نیازهای بچه‎‌ها را برآورده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه چه آرزویی برای پرسپولیس و استقلال در سالیان آینده دارد، توضیح داد: برای استقلال و پرسپولیس نمی‌شود آرزویی کرد. با این شرایطی که هست، متاسفانه هیچ کاری نمی‌شود کرد. امیدوارم سپاهان و فولاد موفق باشند و تمام تلاششان را کنند. امیدوارم مسئولان به این دو تیم کمک کنند تا از نام ایران دفاع کنند. پرسپولیس و استقلال خیلی راحت حذف شدند و کسی هم برخوردی نکرد و این روند را سالهای بعد هم خواهید دید.

 

 

سیدجلال در پاسخ به این سوال که چه کسی مقصر بوده، گفت: همه! مشکل ما این است که هی می‌اندازیم گردن این و آن. هم باشگاه و هم فدراسیون و هم وزارت مقصر هستند. این‌ها باید برنامه ریزی داشته باشند، شش ماه پیش می‌دانستند قرار است حذف شوند اما کاری انجام ندادند و فقط باهم دعوا می‌کنند. این مصاحبه می‌کند و آن مصاحبه می‌کند اما این چیزها فایده ندارد.

 

مدافع پرسپولیس در مورد اظهارات ذوالفقارنسب مبنی بر بازگشت پرسپولیس و استقلال به آسیا اظهار داشت: باور کنید من خبری از چیزی ندارم اما می‌دانیم هیچ چیز سرجایش نیست.

 

او درباره کیفیت زمین فولادشهر عنوان کرد: کیفیت زمین خیلی خراب است، نه فقط فولادشهر خیلی جاهای دیگر هم خراب است. متاسفانه فوتبالمان را حرفه‌ای نمی‌کنیم و تلاشی هم نداریم که برای سال آینده چیز خوبی داشته باشیم. همین روال سال آینده هم هست.

دیدگاه‌ها