کد خبر : 1805274 | 28 دی 1400 ساعت 19:24 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

سایپا دنبال خروج از بحران، پیکان در اندیشه برد خانگی

سپاهان-ارومیه؛ دوئل ویژه هفته 19 لیگ والیبال

تیم های اول و دوم جدول در حساس ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال به مصاف هم می روند.

سپاهان-ارومیه؛ دوئل ویژه هفته 19 لیگ والیبال

به گزارش "ورزش سه"، هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال فردا با هفت دیدار پیگیری خواهد شد و تمامی میزبانان که در دور رفت مغلوب شدند، در اندیشه انتقام از میهمانان خود هستند. 


حساس‌ترین دیدار این هفته در سالن غدیر ارومیه برگزار خواهد شد و تیم سپاهان صدرنشین این رقابت‌ها (15 برد و 45 امتیاز) با دو هدف راهی این شهر شده است که نخستین هدف کسب شانزدهمین برد است. شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم سپاهان این هفته هر نتیجه‌ای کسب کنند، در صدر جدول خواهند ماند، اما اگر موفق به شکست میزبان خود شوند، تقریبا صعودشان به مرحله پلی‌آف قطعی خواهد شد و این موضوع دومین هدف این تیم در شهر مدعیان والیبال است.


هفت تیم میزبان هفته نوزدهم لیگ برتر در دیدارهای دور رفت که چهارشنبه 19 آبان‌ماه برگزار شد، مغلوب حریفان شدند و فردا در اندیشه انتقام از میهمانان خود هستند و تیم شهرداری ارومیه نیز که با 13 برد و 36 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، از این قائده مستثنی نیست، اما این تیم در جدال این هفته هر نتیجه‌ای کسب کند، تغییری در جایگاهش ایجاد نخواهد شد.


در دیگر دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر تیم‌های مس و شهرداری ورامین در سالن 9 دی شهر رفسنجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مس با 9 برد و 25 امتیاز در رتبه هشتم جدول است و نماینده ورامین با هفت برد و 23 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد. دو تیم از نظر جایگاه در جدول نزدیک‌ترین حریفان میان‌جدولی این هفته هستند که تنها دو رتبه با یکدیگر فاصله دارند و این موضوع حساسیت این مسابقه را مضاعف می‌کند. از سوی دیگر رقابت‌ تیم‌ها در میانه جدول در چند هفته باقی مانده دور برگشت حساسیت زیادی خواهد داشت زیرا کوچکترین غفلت منجر به تنزل رتبه تیم‌ها و دور شدن از سهمیه پلی‌آف خواهد شد.


در خانه والیبال تهران این هفته دو مسابقه برگزار می‌شود و خودروسازان بزرگ کشور میزبان شهرداری گنبد و راه‌یاب ملل مریوان خواهند بود. پیکان که با 11 بر د و 35 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد، از تیم شهرداری گنبد که با 7 برد و 23 امتیاز در جایگاه یازدهم هست، پذیرایی خواهد کرد.


در دیگر مسابقه تهران نیز تیم سایپا که با 6 برد و 19 امتیاز در رتبه سیزدهم است به مصاف نماینده مریوان (9 برد، 27 امتیاز و رتبه ششم) خواهد رفت تا در صورت شکست این تیم علاوه بر کسب هفتمین برد، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد و انتقام شکست سه بر یک دور رفت را بگیرد.


لبنیات هراز آمل که در هفته هجدهم مغلوب فولاد سپاهان در بازی خانگی شد، این هفته در ارومیه به دنبال دوازدهمین برد خود است و برای رسیدن به این هدف باید تیم آذرباتری ارومیه را شکست دهد.


شاگردان جوان رحمان رئوفی در تیم آذرباتری بر روی کاغذ شانسی برای شکست میهمان خود ندارند، اما این تیم در بازی‌های خانگی و با حمایت تماشاگران پرشور ارومیه قادر به شکست مدعیان خواهد بود.


در دو دیدار دیگر هفته نوزدهم لیگ برتر تیم‌های فولاد سیرجان و پاس گرگان به ترتیب میزبان هورسان رامسر و مقاومت یزد هستند.

 

 

برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

 

*تهران، خانه والیبال، ساعت 15
پیکان – شهرداری گنبد

 

*ارومیه، سالن غدیر، ساعت 15
آذرباتری ارومیه – لبنیات هراز آمل

 

*سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت 16
فولاد سیرجان ایرانیان – هورسان رامسر

 

*گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16
پاس گرگان – مقاومت یزد

*رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16
مس رفسنجان – شهرداری ورامین

 

*تهران، خانه والیبال، ساعت 18
سایپا – راه‌یاب ملل مریوان

 

*ارومیه، سالن غدیر، ساعت 18
شهرداری ارومیه –سپاهان اصفهان

دیدگاه‌ها