کد خبر : 1805318 | 29 دی 1400 ساعت 08:14 | 19.3K بازدید | 22 دیدگاه

تراکتور نبود فوتبال را کنار می‌گذاشتم 

عباس زاده: روبراهم تا نیم فصل دوم بترکانم!

محمد عباس زاده خودش را مدیرون تراکتور می‌داند و امیدوار است اوضاع باشگاه هرچه سریع‌تر به سامان برسد.

عباس زاده: روبراهم تا نیم فصل دوم بترکانم!

به گزارش ورزش سه، محمد عباس زاده گلزن مازندرانی تراکتور با اشاره به اینکه امیدوار است پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود تا بتواند خرید های مورد نظر خود را انجام بدهند در این مورد به خبرنگار ما گفت: امیدوارم هرچه زودتر پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و بازیکنان جدیدی به جمع ما اضافه بشوند تا ما بتوانیم در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر از اینها کارمان را پیش ببریم و مطمئنا این اتفاق می‌افتد و خیلی بهتر از نیم فصل اول خواهیم شد.


او در مورد تجربه کاری زیر نظر سولدو ادامه داد:سولدو مربی بسیار خوبی است و باید برای نتیجه‌گیری به او وقت داد و انشاالله با مهره‌هایی که خواهیم گرفت در نیم فصل دوم بهتر شویم. واقعا تیم از لحاظ فنی تازه دارد به هدف دلخواه خود نزدیک می شود. انشالله با کمک آقای سولدو و انگیزه ای که بچه ها دارند تراکتور واقعی را را به نمایش می گذاریم.


این بازیکن که سال گذشته امید اول گلزنی تراکتور محسوب می‌شد امسال با بدشانسی مواجه شد و در این باره توضیح داد: واقعیتش این که امسال از اول فصل مصدوم بودم و فکر می کنم کلا ۸ بازی یا کمتر انجام دادم. امسال خیلی بد شانسی آوردم و مصدومیتم روی فوتبال تاثیر گذاشته است ولی خدا را شکر الان روبراه شده و تمام تلاشم را می کنم که در نیم فصل دوم بتوانم جبران کنم و به اصطلاح بترکانم!

 

1595301


مهاجم سرخپوشان تبریز اضافه کرد: سال گذشته بازیکنان بسیار خوبی در تیم ما توپ می‌زدند که ۲,۳ نفر از آنها ملی پوش بودند. نه اینکه بخواهم بگویم امسال بازیکنان خوب نیستند بلکه شرایط کمی خوب نیست.سال گذشته بازیکنان و مربیان خوبی حضور داشتند و من هم گل زدم و تلاش تمام بچه ها بود و خدا خواست که ما خوب کار کنیم و امسال هم تلاشمان را می‌کنیم که در نیم‌فصل دوم شرایط دیگری را رقم بزنیم و فصل خوبی را داشته باشیم.


عباس زاده یادآور شد: اولین بار است که می خواهم این نکته را بگویم واقعیتش این است تصمیم داشتم برای  فصل قبل فوتبال را کلا کنار بگذارم. سال قبل و امسال را مدیون تراکتور هستم چون این تیم دستم را گرفت. سال گذشته فقط یک تیم در ایران من را می خواست که اسم آن تیم را نمیاورم و از باشگاه تراکتور هم با من تماس گرفتند که با این تیم قرارداد ببندم. در این تیم دوباره زنده شدم و فوتبالم را مدیون تراکتور هستم چون در این تیم توانستم به کارم ادامه بدهم . جا دارد از مسئولین و هواداران‌تراکتور تشکر کنم که واقعاً به من اعتماد کردند و توانستم به اینجا برسم.

دیدگاه‌ها