کد خبر : 1805322 | 29 دی 1400 ساعت 09:14 | 6.5K بازدید | 13 دیدگاه

توخل: بازیکنان خسته هستند و به تعطیلی نیاز دارند

توماس توخل، سرمربی چلسی، پس از تساوی برابر برایتون مدعی شد که بازیکنان تیمش از فشردگی بازی‌ها خسته شده‌اند.

توخل: بازیکنان خسته هستند و به تعطیلی نیاز دارند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی برایتون به مصاف این تیم رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد.

آبی‌های لندن موفق نشده‌اند در چهار هفته اخیر این رقابت‌ها در هیچ دیداری به پیروزی برسند و سه تساوی و یک شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند تا شانس نزدیک شدن به منچسترسیتی در صدر جدول و گرفتن جای لیورپول در رده دوم را از دست بدهند.

توخل پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت:« ما خسته به نظر می‌رسیم. می‌دانیم که آنها به خوبی آماده شده بودند چون زمان بیشتری برای این بازی داشتند و شما در آخر بازی پس از سوت پایان دیدید که خوشحالی هواداران حاضر در این ورزشگاه طوری بود که انگار پیروز شده بودند. این چیزی است که ما با آن روبرو هستیم.»

 

1683904

 

این مربی آلمانی درباره شرایط دشوار تیمش در هفته‌های اخیر اضافه کرد:« ما به تمام قوا نیاز داریم تا بتوانیم بر این موانع غلبه کنیم، بنابراین هیچکس در این تیم مقصر نیست. ما همه راه‌ها را امتحان کردیم اما شما می‌توانید به خوبی ببینید که ما از نظر ذهنی و فیزیکی خسته هستیم. نیاز به چند روز تعطیلی داریم. حالا دو روز تعطیلی هستیم و سپس دو روز وقت داریم تا برای بازی بعدی مقابل تاتنهام در خانه آماده شویم. این پسرها نیاز به چند روز تعطیلی دارند، هیچ راه حل دیگری وجود ندارد.»

یکی از خبرنگاران از توخل پرسید که تیمش چقدر به این تعطیلی نیاز دارد و او در پاسخ گفت:« بسیار بسیار زیاد. می‌توانید بگویید این یک توجیه است اما واقعیت همین است. به تقویم ما پیش از بازی با سیتی نگاه کنید. ما بین بازی‌ها در جام اتحادیه هم بازی کردیم اما آنها نه. وقتی به اینجا رسیدیم، آنها روزهای بیشتری فرصت آماده‌سازی داشتند. شرایط بازی ما از نوامبر همین بوده. ما تیمی هستیم که فقط و فقط و فقط بازی می‌کند.»

دیدگاه‌ها