کد خبر : 1805365 | 29 دی 1400 ساعت 12:43 | 13.6K بازدید | 5 دیدگاه

تصمیم نهایی هازارد: ادامه حضور در رئال!

به نظر می‌رسد که ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، تصمیمی برای جدایی از این تیم ندارد.

تصمیم نهایی هازارد: ادامه حضور در رئال!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف هازارد در ترکیب رئال مادرید و مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت این بازیکن باعث شده که صبر مدیران این باشگاه به پایان برسد.

مدیران رئال تصمیم دارند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش برسانند اما این بازیکن 31 ساله تصمیمی برای جدایی از این تیم ندارد.

او با قاطعیت به این باشگاه اعلام کرده که می‌خواهد تا پایان فصل 22-2021 در سانتیاگو برنابئو بماند و این تصمیم حتی در صورتی که به اندازه کافی فرصت بازی نداشته باشد نیز تغییر نمی‌کند.

هازارد در این فصل تنها 722 دقیقه در زمین حاضر بوده و از این نظر در رده هفدهم بازیکنان تیم آنچلوتی قرار دارد. او دو پاس گل ارسال کرده و هنوز هیچ گلی را وارد دروازه حریفان نکرده تا فصل ناامیدکننده دیگری را پشت سر گذاشته باشد.

 

1671488

 

او فصل گذشته در جریان دو دیدار رئال در نیمه نهایی یا فینال سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسلونا و اتلتیک بیلبائو فرصت بازی پیدا نکرد و این وینیسیوس بود که به جای او در بال چپ به میدان رفت.

حتی بازیکنانی مانند مارکو آسنسیو، رودریگو و فده والورده نیز در این دیدارها به هازارد ترجیح داده شدند.

این بازیکن تا سال 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد و می‌داند که جدایی از این تیم در حال حاضر ممکن است شرایط را برای خانواده‌اش که اولویت اصلی او هستند دشوار کند.

هرچند رئال مادرید ترجیح می‌دهد این بازیکن را در ماه ژانویه به فروش برساند اما پیشنهادهای زیادی نیز برای جذب این بازیکن ارائه نشده و این موضوع می‌تواند در دست نگه داشتن این باشگاه برای فروش این بازیکن موثر باشد.

دیدگاه‌ها