کد خبر : 1805472 | 29 دی 1400 ساعت 21:34 | 25.6K بازدید | 7 دیدگاه

نیمار به رئال مادرید خواهد رسید

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن مشکلی برای دیدار حساس مقابل رئال مادرید نخواهد داشت.

نیمار به رئال مادرید خواهد رسید

به گزارش "ورزش سه"، با جذب ستاره بزرگی مانند لیونل مسی دیگر همه چیز آماده موفقیت پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان شده است. نیمار نیز از بند مصدومیت رهایی یافته و به نظر این تیم با تمام قوا در دیدار حساس ماه آتی برابر رئال مادرید در زمان حاضر خواهد شد. نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد روند بهبودی این ستاره برزیلی از مصدومیت ناحیه مچ پا به خوبی پیش می رود و او می تواند در دیدار تاریخ 31 ژانویه و در دیدار مقابل نیس به ترکیب پاری سن ژرمن بازگردد.

 

1684080

 

پس از بازگشت لیونل مسی به تمرینات این هفته، خبرهای خوب برای مائوروسیو پوچتینو همچنان مخابره می شود. روند بهبود مصدومیت نیمار به خوبی پیش می رود و او زودتر از حد انتظار موفق به بازگشت به میادین شده است. بنابراین نیمار نیز پیش از تقابل دوگانه در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد.

 

بر خلاف تصورات اولیه، نیمار زودتر از موعد مقرر عصای خود را رها و دویدن را آغاز کرده که این نشانه خوبی برای بازگشت او به زمین است. نیمار در تاریخ 28 نوامبر در جریان بازی مقابل سنت اتین از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود و ابتدا به نظر می رسید این ستاره تکنیکی مدت زیادی از ترکیب دور باشد، اما حالا نیمار به زودی آماده حضور در ترکیب پاری سن ژرمن خواهد بود.

دیدگاه‌ها