کد خبر : 1805506 | 30 دی 1400 ساعت 09:19 | 179.5K بازدید | 129 دیدگاه

ستاره پرتغالی هنوز طاقت تعویض ندارد

خشم رونالدو دامن رانگنیک را گرفت (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، به شدت از تعویضش برابر برنتفورد عصبانی و ناراحت شد.

خشم رونالدو دامن رانگنیک را گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم منچستریونایتد و برنتفورد شب گذشته روبروی یکدیگر قرار گرفتند تا دیدار معوقه هفته هفدهم را برگزار کنند و این بازی در نهایت با نتیجه 1-3 به سود یونایتد به پایان رسید.

آنتونی الانگا، میسون گرینوود و مارکوس راشفورد سه گل یونایتد در این دیدار را به ثمر رساندند و برونو فرناندز نیز با دو پاس گلی که ارسال کرد عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

اما رونالدو نتوانست در این بازی دروازه حریف را باز کرده یا پاس گلی برای هم تیمی‌هایش ارسال کند تا شبی کم فروغ را در ترکیب شیاطین سرخ سپری کرده باشد.

رالف رانگنیک در دقیقه 71 تصمیم گرفت این بازیکن پرتغالی را با هری مگوایر تعویض کند. در این زمان یونایتد با دو گل از حریف پیش افتاده بود و این مربی آلمانی قصد داشت با بازگشت به سیستم دفاع پنج نفره از برتری تیمش محافظت کرده و مانع از تکرار اتفاقی شود که برابر استون ویلا رخ داده بود.

 

1684130

 

با این حال رونالدو به شدت از این تصمیم ناراحت و عصبانی شد و در حالی از زمین بیرون رفت که حتی در آغوش کشیدنش از سوی رانگینک نیز تاثیری در کاهش این ناراحتی نداشت.

او در حالی که زیر لب به این موضوع اعتراض کرده و ناراحتی‌اش از این اتفاق را ابراز می‌کرد، در حالی که روی نیمکت نشسته بود، گرمکنش را روی زمین پرت کرد و کمی بعد دوربین‌ها  تصاویر او را ضبط کردند که در حال اعتراض به این تعویض است.

 

1684128

 

تصاویر ضبط شده نشان می‌دهد که او با زیر سوال بردن تصمیم سرمربی تیم می‌گوید:« چرا من را از زمین بازی بیرون کشید؟»

رانگنیک نیز پس از پایان بازی و در گفتگو با خبرنگاران در واکنش به سوالاتی که در این باره شد، ناراحتی رونالدو را تایید کرده و گفت که این بازیکن پرتغالی از او پرسیده که چرا تعویضش کرده است.

 

1684129

 

با این حال به نظر می‌رسد که ناراحتی و خشم رونالدو باعث هراس و ناراحتی این مربی نشده، چرا که او با صراحت تمام تاکید کرد که تصمیمی را گرفته که به سود این تیم و باشگاه باشد.

این مربی آلمانی همچنین به خبرنگاران گفت که در مکالمه پس از پایان بازی به رونالدو گفته که می‌داند او بلندپرواز است و مایل به گلزنی است اما روزی که در جایگاه مربیگری قرار بگیرد، این تصمیم را درک می‌کند.»

 

1684131

 

دیدگاه‌ها