کد خبر : 1805512 | 30 دی 1400 ساعت 10:19 | 10.2K بازدید | 5 دیدگاه

کونته: جنگیدن تا لحظه آخر باید فلسفه تاتنهام باشد

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، پس از پیروزی برابر لسترسیتی از نمایش درخشان بازیکنان تیمش تمجید کرد.

کونته: جنگیدن تا لحظه آخر باید فلسفه تاتنهام باشد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لسترسیتی رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 به یک پیروزی دراماتیک برسد.

شاگردان کونته در حالی موفق به کسب سه امتیاز این بازی شدند که در پایان وقت قانونی بازی با نتیجه 1-2 از حریف عقب بودند اما با دو گل استیون برخواین در دقایق 95 و 96 موفق شدند این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارند.

کونته پس از پایان بازی با تمجید از عملکرد این بازیکن گفت:« برخواین بازیکن مهمی برای من است چون ویژگی‌های خاصی دارد و این برای ما که بازیکنان خلاق زیادی در این تیم نداریم بسیار مهم است. او در نبردهای تک به تک بسیار خوب عمل می‌کند. او می‌تواند در پست شماره 10 بازی کند و برای ما بازیکن مهمی است.»

 

1684139

 

این مربی ایتالیایی درباره شرایط بازی برابر لستر اظهار داشت:« فکر می‌کنم این بازی فوق العاده بود. صادقانه، ما شایسته شکست خوردن در این بازی نبودیم، حتی نباید مساوی هم می‌کردیم چون شانس‌های بسیاری ایجاد کردیم و بدشانس بودیم.»

کونته با اشاره به درخشش بازیکنانش در وقت‌های تلف شده این بازی گفت:« این که در حالی به وقت اضافه قدم بگذاری که با نتیجه 1-2 عقب هستی باعث ناامیدی است. بازیکنانم در آخر قدرت و اشتیاق زیادی نشان داده و تسلیم نشدند. این باید فلسفه ما باشد، تسلیم نشدن و جنگیدن تا لحظه آخر.»

سرمربی تاتنهام در ادامه نیز به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخته و ادامه داد:« آنها اشتیاق بسیاری را در این بازی از خود نشان دادند. وقتی ما مساوی شدیم، توپ را در اختیار داشتیم و می‌خواستیم بازی را بار دیگر از سر بگیریم و سعی کردیم پیروز شویم. فکر می‌کنم بسیار برای من خوب بود که چنین رفتاری را از بازیکنانم دیدم.»

 

دیدگاه‌ها