کد خبر : 1805588 | 30 دی 1400 ساعت 18:22 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

اندی ماری از مسابقات ازاد استرالیا حذف شد

تنیسور محبوب بریتانیایی، با قبول شکست برابر تارو دنیل ۲۸ ساله که رنکینگ صد و بیست دنیا را در اختیار دارد، از دور این مسابقات حذف شد.

اندی ماری از مسابقات ازاد استرالیا حذف شد

به گزارش "ورزش سه" اندی ماری، دارنده ۴۶ عنوان مختلف از جمله سه گرنداسلم دنیای تنیس در دیداری غیرقابل انتظار، در سه ست متوالی برابر حریف ژاپنی خود شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. ماری که پیش از این در ۵ دوره از مسابقات استرالیا به فینال رسیده بود و برابر فدرر و جوکوویچ شکست خورده بود، امیدوار بود در این دوره بتواند به هفته دوم مسابقات برسد، اما با شکست در دور دوم، حسرت این عنوان را فعلا در دل نگه خواهد داشت، هرچند به نظر می‌رسد با توجه به سن و سال ماری و شرایط بدنی‌اش، دیگر نتواند به این مهم دست پیدا کند.


اندی که قبل از شروع این رقابت‌ها، در مسابقات سیدنی به فینال رسیده بود، از تنیسور‌های خوش‌رفتار و منظمی است که همواره دلگرمی و حمایت مادر خود را به همراه واشته است. مادر وی که خود تنیس باز بوده، در بیشتر مسابقات او در ورزشگاه حضور دارد.


ماری که ۳ سال پیش و در دیدار برابر باتیستا آگوت به گمان اینکه دیدارش، آخرین حضور او در این مسابقات باشد با چشمانی اشکبار استادیوم را ترک کرد، بعد از انجام عمل جراحی بسیار پرریسک تعویض مفصل، دوباره به تنیس برگشت و در این مدت هم یک عنوان قهرمانی در سوئد به خودش اختصاص داد و عملکرد نسبتا قابل قبولی داشت. سر اندی در اولین بازی خود در مسابقات ازاد استرالیا، نفر شماره ۲۱ دنیا، نیکولوز باسیلاشویلی از گرجستان را به سختی و در ماراتنی ۵ سته برد تا هوادارانش انتظار برد در بازی امروز را هم داشته باشند اما اندی از نظر بدنی نتوانست فرم مطلوبش را حفظ کند و در سه ست مغلوب شد.


باید منتظر بود و دید که آیا این شوالیه ی بریتانیایی مجددا به دوران اوج خودش برمی‌گردد؟

 

دیدگاه‌ها