کد خبر : 1805634 | 30 دی 1400 ساعت 22:25 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

تسلط اول بازی ایرانی‌ها شگفت‌زده‌ام کرد؛

دنربی: مقابل زنان فوتبال ایران ناامید شدم

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان هند با ناراحتی از تساوی به دست آمده، تیمش را مستحق پیروزی دانست و با این‌حال گفت دیگر این بازی تمام شده و به مسابقه بعدی فکر می‌کند.

دنربی: مقابل زنان فوتبال ایران ناامید شدم

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال زنان هند امروز در شرایطی نتوانست دست پر و با پیروزی میدان مسابقه با فوتبال زنان ایران را ترک کند که حملات پرشماری داشت اما درخشش خط دفاعی ایران و در رأس آن‌ها زهره کودایی اجازه فروپاشی دروازه ایران را نداد تا کار برای ببرهای آبی با تساوی در جام ملت‌ها آغاز شود.

 

توماس دنربی سرمربی سوئدی تیم ملی فوتبال زنان هند در کنفرانس بعد از بازی گفت: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و واقعا من ناامید شدم؛ اما به دنبال بازگشتی قدرتمندانه در مسابقه بعدی هستیم و خواهیم بود.

 

دنربی در باید نمایش ایران و نتیجه به دست آمده گفت: بله من از نتیجه ناامید و ناراحت هستم، این نتیجه‌ای است که رقم خورده و ما نتوانستیم علی‌رغم مهارت‌های فنی گل بزنیم اما باید برای پیروز شدن باید گل زد.

 

 

1684266

 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان هند با اشاره به نیاز مبرم به پیروزی مقابل چین تایپه در بازی بعدی توضیح داد: ما سعی خواهیم کرد از بازی با چین تایپه امتیاز بگیریم؛ این بازی تمام شد، ما نمی‌توانیم این (نتیجه) را تغییر دهیم، از بین بازیکنانم مانیشا بازی خوبی داشت.

 

او درباره نمایش تیمش و البته زنان فوتبال ایران هم صحبت‌های جالبی داشت و گفت: ما خوب دفاع می‌کنیم، البته که من از تسلط ایران در دقایق ابتدایی شگفت‌زده شدم.

 

توماس دنربی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران درباره عدم حضور کامالا دیوی در ترکیب اصلی پاسخ داد: او کمی دیرتر به تیم اضافه شد، ما در تلاشیم تا بفهمیم چه کسی برای هر بازی بهترین است. در بازی امروز متوجه شدیم که به سرعت در جریان حملات و بازی خود نیاز داریم. ما بعد از نمایش خوب دقایق اولیه آن‌ها (ایران) بازی خودمان را آغاز کردیم.

دیدگاه‌ها