کد خبر : 1805652 | 30 دی 1400 ساعت 23:40 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

دمبله و حرف‌هایی که یک فرضیه مهم را رد کرد

پیام عثمان دمبله یک فرضیه مهم را درباره این ستاره فرانسوی از بین برد.

دمبله و حرف‌هایی که یک فرضیه مهم را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده دمبله شنیده شده است. در مقطعی گفته شد او با تمدید موافقت کرده ولی با پایان سال 2021 او روی موضع خود ماند و حاضر به تمدید نشد تا اکنون به لحاظ قانونی مشکلی برای مذاکره با باشگاه های دیگر نداشته باشد.

 

به طور مشخص سرمربی جوان بارسلونا یعنی ژاوی هرناندز علاقه زیادی به سبک بازی عثمان دمبله دارد و حتی این موضوع را در مراسم معارفه خود نیز اعلام کرد. این موضوع باعث شد که تلاش باشگاه کاتالانی برای حفظ این بازیکن دو چندان شود اما در این لحظه رسیدن به یک توافق جدید بسیار دشوار و دور از انتظار به نظر می‌رسد.

 

 

1678630

 

 

عثمان دمبله اما دقایقی پیش سکوت خود را شکست و یک سری حرف‌های جنجالی مطرح کرد. این ستاره فرانسوی در بخشی از صحبت‌های خود تاکید کرد که خودش اختیارات کامل در مورد آینده را به مدیر برنامه‌اش یعنی موسی سیسوکو داده و به نوعی از او حمایت قاطعی انجام داد. در واقع این مسئله یک فرضیه مهم را در مورد دمبله از بین می‌برد.

 

در هفته های اخیر گفته می‌شد که خود این ستاره فرانسوی خواهان ماندن در نوکمپ است اما مدیر برنامه اش به خاطر مسایل مالی به او این اجازه را نمی دهد اما حالا مشخص شده که دمبله نیز با ایجنتش کاملاً هم نظر است و چنین فرضیه ای رد می شود.

دیدگاه‌ها