کد خبر : 1805744 | 01 بهمن 1400 ساعت 13:12 | 8.9K بازدید | 8 دیدگاه

تراکتور، تنها محروم پنجره زمستانی ایران

فریبرز محمودزاده اعلام کرد تنها پنجره نقل و انتقالات باشگاه تراکتور برای نیم فصل لیگ بیست و یکم بسته است.

تراکتور، تنها محروم پنجره زمستانی ایران

به گزارش ورزش سه، با پایان دیدارهای دور رفت مسابقات لیگ برتر همچنان تیم ها وارد تعطیلات نیم فصل نشده‌اند و مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر در روزهای آینده برگزار خواهند شد.

 

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنی با تیم جدیدی قرارداد ببندد می‌تواند در هفته شانزدهم برای این تیم بازی کند یا خیر، توضیح داد: با توجه به اینکه فصل مسابقاتی با سوت شروع مسابقات آغاز و با سوت پایان مسابقات به پایان می‌رسد. در‌ پایان دور رفت، نیم فصل مسابقاتی به اتمام می‌رسد یعنی هفته پانزدهم. با توجه به برنامه ریزی واحد مسابقات، آقای سهیل مهدی از زمان قبل از فیفادی استفاده کردند و هفته شانزدهم را برگزار می‌کنند. دلیل بر این نیست که بازیکنان جدید نتوانند حضور پیدا کنند.

 

او ادامه داد: بازیکنان جدید به محض شروع تاریخ ۲۶ دی ماه از همان روز می‌توانند در باشگاه جدیدشان آغاز به فعالیت کنند اما آن قاعده بین المللی حداکثر سه باشگاه قرارداد و دو باشگاه بازی که در ایران هم هست باید رعایت شود.

 

محمودزاده با بیان اینکه تا این لحظه فقط پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور بسته است، عنوان کرد: تا الان با توجه به شرایطی که باشگاه تراکتورسازی تبریز دارد متاسفانه تا این لحظه پنجره باشگاه تراکتورسازی تبریز بسته است ولی پرونده های مفتوحی که وجود دارد و هنوز منجر به صدور رای برای بعضی از باشگاه نشده است.

 

با این حساب، سایر تیمهای لیگ برتری می‌توانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند. البته در صورتی که حکم نهایی از دادگاه عالی ورزش داشته باشند، امکان خرید بازیکن خارجی را نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها