کد خبر : 1805822 | 01 بهمن 1400 ساعت 19:41 | 16.7K بازدید | 8 دیدگاه

گواردیولا: به بازیکنانم یک هفته استراحت خواهم داد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد که بازیکنان تیمش پس از بازی برابر ساوتهمپتون یک هفته تعطیل هستند.

گواردیولا: به بازیکنانم یک  هفته استراحت خواهم داد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی ساوتهمپتون مهمان این تیم است.

سیتی قصد داشت پس از این بازی اردویی را برای تمرین در هوای گرم در شهر ابوظبی برگزار کند اما حالا به نظر می‌رسد که تصمیم آنها تغییر کرده است. گفته می‌شود دلیل این تغییر شرایطی است که با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا در کشورهای اروپایی پیش آمده است.

صدرنشین لیگ برتر در دو هفته آینده هیچ دیداری در پیش ندارد و اولین دیدار آنها پس از بازی برابر ساوتهمپتون در تاریخ پنج فوریه مقابل فولام در جام حذفی برگزار خواهد شد.

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی با ساوتهمپتون گفت:« ما با باشگاه صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که سفر به این کشور در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا چندان امن نیست. ما تصمیم گرفتیم که همه نزد خانواده‌هایشان بروند. آنها چند روز تعطیل هستند تا استراحت کنند. اکثر آنها هرگز تعطیل نبودند چون به اردوهای ملی می‌رفتند اما حالا می‌توانند کمی با خانواده و دوستان وقت بگذرانند.»

 

1677515

 

الجزایر از جام ملت‌های آفریقا حذف شد و نتوانست به مرحله بعدی صعود کند اما ریاض محرز در بازی روز شنبه برابر ساوتهمپتون حضور نخواهد داشت.

سرمربی سیتی در این باره گفت:« او یک هفته تعطیل خواهد بود. او این اجازه را گرفته که بتواند یک هفته استراحت کند و هفته آینده بار دیگر به جمع بازیکنان و تیم ما ملحق خواهد شد.»

گواردیولا به تمجید از جیمز وارد پراوس، هافبک ساوتهمپتون، پرداخت و اضافه کرد:« او در حال حاضر بهترین ضربه آزاد زن دنیا است. هیچ بازیکنی بهتر از جیمز وارد نیست. او چنان در این کار خوب است که ممکن است به کیفیتش به عنوان یک بازیکن توجه نکنید. او بازیکنی تیمی است که با یا بدون توپ ویژگی‌های بسیاری دارد.»

دیدگاه‌ها