کد خبر : 1805854 | 02 بهمن 1400 ساعت 08:43 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

فکری با دستیاران جدید؛ حنیف حذف شد

محمود فکری بعد از حضور در نفت دستیاران فنی خود را به باشگاه معرفی کرده است که از این جمع دو دستیار در روز ابتدایی تمرین در مسجد سلیمان حضور داشتند.

فکری با دستیاران جدید؛ حنیف حذف شد 

به گزارش "ورزش سه"، فرشا ماجدی یکی ازاین هاست. برادر میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان که پیش تر عضو کادر فنی باشگاه استقلال بود. هم چنین غلامرضا دلگرم مربی بوشهری. این مربی مدرس فدراسیون فوتبال است. در برهه ای ایرانجوان بوشهر با هدایت این مربی در آستانه صعود به لیگ برتر بود اما در نهایت به خاطر مشکلات مالی موفق نشد این ماموریت را به پایان برساند. این مربی هم چنین در مدت زمانی هدایت تیم آلومیینوم اراک را در لیگ یک بر عهده داشت. 

محمود فکری هم چنین قصد دارد از صمد مرفاوی هم در کادر فنی نفت مسجد سلیمان بهره ببرد و صحبت هایی با این مربی خوزستانی داشته است. این مربی فصل گذشته هم بعد از جدایی از استقلال و حضور در نفت از صمد مرفاوی برای ادامه همکاری دعوت کرده بود اما صمد مرفاوی بعد از جدایی از استقلال ترجیح داد کمی استراحت کند. 

نکته قابل توجه در جمع دستیاران محمود فکری جدایی حنیف عمران زاده است. دستیاری که در تیم های خوشه طلایی – نساجی – استقلال و نفت مسجد سلیمان همراه محمود فکری بود. فصل گذشته علاوه بر حنیف عمران زاده، سعید لطفی هم در کادر فنی تیم نفت مسجد سلیمان حضور داشت اما در نهایت محمود فکری بعد از چند سال تصمیم گرفت آرایش دستیارانش را در کادر فنی تیم تغییر داد و با دستیاران جدید به مسجد سیلمان برود.

دیدگاه‌ها