کد خبر : 1805882 | 02 بهمن 1400 ساعت 10:13 | 10.5K بازدید | 3 دیدگاه

جرارد: از رفتن بنیتس به اورتون شوکه شدم

استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، می‌گوید حضور رافا بنیتس روی نیمکت اورتون باعث تعجبش شده است.

جرارد: از رفتن بنیتس به اورتون شوکه شدم

به گزارش "ورزش سه"، اورتون هفته گذشته تصمیم به اخراج بینتس پس از حدود شش ماه حضور روی نیمکت این تیم گرفت تا فرصتی برای رویارویی مجدد این سرمربی و کاپیتانی که لیورپول را به قهرمانی اروپا در سال 2005 رساندند؛ نباشد.

حالا جرارد باید با  تیمی روبه‌رو شود که هدایتش برعهده دانکن فرگوسن است اما این ستاره سابق لیورپول از این که بنیتس پذیرفته بود هدایت اورتون را برعهده بگیرد بسیار تعجب کرده است.

این سرمربی جوان انگلیس گفت:« قبول هدایت رقیبی که بیشتر از دو دهه با آنها رقابت کردم هرگز به ذهن من خطور نمی‌کند. این به هیچ وجه منطقی به نظر نمی‌رسد. رقابت و دشمنی برای دلیلی است که به وجود می‌آید. با توجه به میراث او در لیورپول، رابطه‌اش با این باشگاه و افتخاراتی که به ارمغان آورد، حضورش روی نیمکت اورتون در وهله اول برای من شوک بزرگی بود.»

 

1565535

 

سرمربی استون ویلا به کارنامه درخشان بینتس در طول دوران مربیگری‌اش اشاره کرده و ادامه داد:« او جز سرمربیان درجه یک دنیا به حساب می‌آید، فکر می‌کنم او این موضوع را در طول دوران مربیگری خود ثابت کرده اما شرایط ممکن است به دلایل متفاوتی خوب یا بد پیش برود. گاهی بعضی مسائل پشت پرده به سود شما پیش نمی‌رود.»

اورتون پس از کسب نتایج ضعیف با هدایت بنیتس و قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول رده‌بندی با 19 امتیاز از 19 بازی تصمیم گرفت به همکاری با وی خاتمه دهد و دانکن فرگوسن را جانشین این مربی اسپانیایی کرد.

 

دیدگاه‌ها