کد خبر : 1805884 | 02 بهمن 1400 ساعت 10:25 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم 

فکری: می‌خواهیم با امتیاز به تعطیلات برویم

پس از استعفای فراز کمالوند از نفت مسجدسلیمان به دلیل مشکلات مالی، این تیم بدون سرمربی به مصاف استقلال در لیگ برتر و خلیج فارس ماهشهر در جام حذفی رفت که هر دو بازی را با شکست پشت سر گذاشت.

فکری: می‌خواهیم با امتیاز به تعطیلات برویم 

به گزارش ورزش سه، پس از اینکه کمالوند حاضر به بازگشت به نفت مسجدسلیمان نشد، مسئولان این تیم با محمود فکری برای هدایت نفت در نیم فصل دوم به توافق رسیدند. فکری که سابقه هدایت نفت مسجدسلیمان را دارد و در ابتدای فصل هم از گزینه های هدایت این تیم بوده است، اکنون امیدوار این با وجود مشکلات و امکانات حداقلی بتواند نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کند.

 

فکری که شب گذشته گفت‌وگویی تلفنی را با برنامه شب های فوتبالی انجام می‌داد در ابتدای صحبت هایش با اشاره به اینکه از شرایط نفت مسجدسلیمان آگاه است، بیان کرد: ما می‌دانیم و همه هم می‌دانند در چه فضایی هستیم. شاید خیلی از دوستان زمانی که به این تیم می‌آیند را دوست داشته باشند ولی مشکلات و مسائل آن را شاید دوست نداشته باشند. در‌ مجموع من سال های سال در این تیم کار کردم و فضا را کامل می‌شناسم. فضای طرفداری و چه خود شهر و مسئولین شهری، امکانات تیم و مسئولین باشگاه را کامل می‌شناسم و در‌مجموع امیدوارم بتوانم با توجه به توانی که خودم دارم و با کمک همه مجموعه بتوانیم فضایی را به‌ وجود بیاوریم که این تیم دوست داشتنی و پر طرفدار بتواند در لیگ برتر بماند.

 

او با بیان اینکه امیدوار است با حداقل ها بتوانند نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کنند عنوان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بماند. با شناختی که از بازیکنانی که حضور دارند، دارم و با توجه به اینکه به نیم فصل رسیدیم و می‌توانیم تعدادی بازیکن بگیریم و تیم را تقویت کنیم از طرف خودم و بازیکنان می‌توانم این قول را بدهم. ما سال گذشته به اینجا آمدیم و در چهار بازی هشت امتیاز گرفتیم ولی متاسفانه به‌خاطر یک سری مشکلات و قوانین و کم کاری دوستان نتوانستیم بچه ها را از نظر مالی حمایت کنیم و چند بازی را امتیاز دادیم و متاسفانه به بازی آخر رسیدیم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم. می‌دانیم شرایط مالی تیم چطور است ولی اگر حداقل ها هم برسد ما می‌توانیم جمع کنیم و به امید خدا تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

 

1684521

 

نفت مسجدسلیمان در اولین دیدار با هدایت سرمربی جدید، روز یکشنبه باید در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل پیکان قرار بگیرد. فکری در خصوص این بازی اظهار داشت: پیکان تیم جوان و خوبی است و در جدول هم جایگاه خوبی دارد اما امروز من به بازیکنان هم گفتم که از نظر فنی ما کمتر از خیلی از تیم ها نیستیم و انشاالله اگر بتوانند خودباوری و اعتماد به نفس را در‌ خودشان به وجود بیاورند و نیم فصل گذشته را فراموش کنند و بتوانند با توانایی خودشان وارد زمین شوند ما می‌توانیم از این بازی امتیاز بگیریم و به تعطیلات برویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

 

او همچنین دستیاران خود در نفت مسجدسلیمان را معرفی و گفت: فعلا آقای غلامرضا دلگرم، آقای فرشاد ماجدی، احسان قاضی، جواد بذرکار، آقای داریوش صادقی و آقای رضا طاهری هستند. فعلا اینها را داریم تا اگر نیاز شد یک نفر دیگر اضافه کنیم و اگر نه جلو برویم.

 

سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان در پایان عنوان کرد: امیدوار هستیم که در لیگ برتر بمانیم. برای ما مهم است که در درجه اول در لیگ بمانیم و انشاالله بتوانیم به یک نقطه امن برسیم و از طرف دیگر برای به دست آوردن رتبه های بهتر تلاش می‌کنیم.

دیدگاه‌ها