کد خبر : 1805933 | 02 بهمن 1400 ساعت 13:41 | 15.1K بازدید | 8 دیدگاه

دمبله در تمرینات بارسا؛ همه‌چیز عادی است!

عثمان دمبله، مهاجم بارسلونا، با وجود تمام حواشی و درگیری‌های ایجاد شده مثل همیشه در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد.

دمبله در تمرینات بارسا؛ همه‌چیز عادی است!

به گزارش "ورزش سه"، تیتر اول بسیاری از رسانه‌های خبری در اسپانیا و البته سراسر جهان به درگیری دمبله و مدیران باشگاه بارسلونا اختصاص پیدا کرده است.

قرارداد دمبله با این باشگاه در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن به همراه موسی سیسوکو، مدیربرنامه‌اش، حاضر به امضای قرارداد جدید با بارسا نشده است.

بارسلونا پیشنهادات مختلفی به این بازیکن ارائه کرد اما تمامی آنها از سوی او و مدیر برنامه‌اش رد شده و گفته می‌شود درخواست آنها دریافت مبلغی نزدیک به 40 میلیون یورو به صورت سالانه بوده که پرداخت آن با توجه به شرایط مالی فعلی بارسا از عهده این تیم خارج است.

در نهایت اوضاع به حدی بحرانی شد که ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر اتلتیک بیلبائو در مسابقات جام حذفی اسپانیا این بازیکن را تهدید کرد و پس از آن نیز او را از فهرست کنار گذاشت.

متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسا، نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دمبله به آینده این تیم متعهد نیست و به او اطلاع داده شده که باید هرچه زودتر این تیم را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ترک کند.

 

1684681

 

از سوی دیگر دمبله نیز واکنش تندی به این اظهارات نشان داده و با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش اعلام کرد که در برابر این باج‌خواهی‌ها تسلیم نخواهد شد.

با وجود تمام این درگیری‌ها و مشکلات، این بازیکن فرانسوی روز جمعه در تمرینات باشگاه بارسا حاضر شده و همراه دیگر بازیکنان این تیم به تمرین پرداخت.

این بازیکن در تابستان 2017 و با قراردادی به ارزش 140 میلیون یورو به این تیم پیوست اما در طول این 4.5 سال تنها 129 بازی برای بارسا انجام داده و 31 گل زده، چرا که اکثر دوران حضورش در نوکمپ را به دلیل مصدومیت دور از میادین سپری کرده است.

مشخصا این بازیکن دیگر جایی در ترکیب بارسا نخواهد داشت و مدیران این باشگاه قصد دارند او را در پنجره زمستانی به فروش برسانند تا ریسک از دست دادن او به صورت رایگان در تابستان را متحمل نشوند اما باید دید که در نهایت درگیری بین این دو طرف به کجا ختم خواهد شد.

دیدگاه‌ها