کد خبر : 1805959 | 02 بهمن 1400 ساعت 16:28 | 25.6K بازدید | 12 دیدگاه

خوب نتیجه نمی‌گیریم

ژاوی: روحیه فاتی ویران شده، مهاجم می‌خواهیم

ژاوی از شرایط روحی بد آنسو فاتی خبر داد و اینکه تلاش دارند در فاصله باقی‌مانده تا پایان نقل و انتقالات، مهاجم جدید جذب کنند.

ژاوی: روحیه فاتی ویران شده، مهاجم می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با ژاوی روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. در سه ماه حضور ژاوی روی نیمکت، بارسا از لیگ قهرمانان کنار رفت، در نیمه نهایی سوپرکاپ مغلوب رئال شدف در کوپا دل ری با شکست از بیلبائو حذف شد و در لالیگا نیز با یک بازی کمتر، 17 امتیاز به رئال فاصله دارد.

بارسا پس از شکست از بیلبائو در کوپا دل ری ، فردا در زمین آلاوس به میدان خواهد رفت و محکوم به پیروزی است.

 

 

1682176

 

 

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت:« سیستم بازی آلاوس شبیه به بیلبائو است و بازی فردا شبیه به بازی پنجشنبه شب برابر بیلبائو خواهد بود. سعی می کنیم بجنگیم و سه امتیاز را کسب کنیم که برای ما بسیار هم حیاتی است. به پیروزی برای بالارفتن اعتماد به نفس نیاز داریم. به یک برد فوری احتیاج داریم.»

 

 

1684347

 

 

وضعیت مصدومیت آنسو فاتی:« او بسیار ناراحت است و این مصدومیت روحیه اش را ویران کرده تا جایی‌که با خانواده اش ملاقاتی پیش بینی شده و باید در مورد مصدومیتش به یک نتیجه درست برسیم. بازی به وقت اضافه رفت و برنامه هایم در مورد فاتی به هم خورد. قرار نبود او بیش از اندازه در زمین باشد. باید یک برنامه درست برای ریکاوری او در نظر گرفته شود. اینکه دوباره مصدوم نشود.

بهبودی او باید به بهترین شکل و با زمان کافی باشد. مصدومیت آنسو به همه ما ضربه زد و به خصوص باید از لحاظ ذهنی روی او کار کنیم. آنسو فاتی بازیکنی است که تفاوت ها را رقم می زند. یک مهاجم توانا و قدرتمند و معتقدم باید به گونه ای مصدومیتش ریکاوری شود که دیگر هرگز دچار مشکل نشود.»

 

 

1684321

 

 

جذب مهاجم:« روی این قضیه در حال کار کردنیم. البته نه فقط در خط حمله که در مناطق دیگر نیز مشکل داریم. در این مورد بارها با رئیس صحبت کرده ام. به خوبی خواسته هایم را می دانند و تلاش داریم بازیکنانی را به جمع مان اضافه کنیم. البته نیازهای من یک طرف، توانایی های باشگاه هم طرف دیگر. مشکلات زیادی داریم مثل محدودیت بودجه دستمزدها و فرپلی مالی. معتقدم باید صبور باشیم.»

 

 

1684681

 

 

نگرانی و دغدغه بزرگ:« طبعا نتایج مهمترین نگرانی من هستند. شاید نیاز به زمانی بیشتر از تصوراتم دارم. در طور هفته اوضاع خوب به نظر می رسد و در تمرینات همه چیز عالی است ولی در زمین خوب نتیجه نمی گیریم. با این حال روی سبک و فلسفه بارسا وفادارم. خوشبینم و اگر اینطور نبود استعفا می کردم و به خانه می رفتم. در دوران فوتبالم نیز چنین شرایطی را در بارسا تجربه کرده بودم. بی اعتمادی های زیادی وجود داشت ولی با گذشت زمان همه چیز درست شد. در چنین مواقعی انتقادات بیشتر متوجه بازیکنان قدیمی و بزرگ تیم می شود ولی به تعهدشان هرگز تردید نداشته ام.»

 

وضعیت دمبله:« او در تمرینات حاضر است و خوب هم کار می کند ولی خودش شرایط را می داند و همه چیز به وی بستگی دارد. دمبله اگر تمدید کند، وارد ترکیب می شود. در مورد او باشگاه موضعش را شفاف اعلام کرده است.»

 

دیدگاه‌ها