کد خبر : 1806010 | 02 بهمن 1400 ساعت 19:20 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

90 دقیقه ایستاده به پای محمد ربیعی و شاگردانش (عکس)

مس رفسنجان در یک بازی زیبا و تماشایی موفق شد تیم سپاهان را با نتیجه 3-1 شکست دهد.

90 دقیقه ایستاده به پای محمد ربیعی و شاگردانش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که در دور رفت بازی ها بیشتر دیدارهای خانگی خود را در استادیوم شهید زینلی سرچشمه انجام داده بود در مصاف با سپاهان هم در این استادیوم به میدان آمد و در نهایت با ارایه بازی خوب و تماشایی مدعی قهرمانی را با نتیجه 3-1 شکست داد.

 

همانند دیدارهای قبلی تعدادی از تماشاگران مس با سفر از شهر رفسنجان به شهر سرچشمه و با حضور در بلندیهای اطراف استادیوم این بازی را از نزدیک تماشا کردند. در حالی که برودت هوا حتی بازیکنان دو تیم را آزار می داد آنها 90 دقیقه ایستاده به تماشای بازی مس پرداختند و در جریان بازی بارها و بارها محمد ربیعی و شاگردانش را تشویق کردند.

 

1684797

 

با نتایج مس در این فصل از بازی های لیگ برتر و هم چنین حضور تیم مس در شهر رفسنجان تماشاگران زیادی برای تماشای بازی های این تیم به استادیوم خواهند آمد. البته این منوط به این خواهد بود که در دور برگشت حضور تماشاگر در استادیوم ها آزاد شود. گفته شده است مس رفسنجان از این بازی به بعد در استادیوم خود در شهر رفسنجان به میدان خواهد آمد. فصل گذشته چمن این استادیوم مصنوعی بود که با اعلام سازمان لیگ بازی در چمن مصنوعی ممنوع شد و مدیران مس در تلاش هستند هر چه سریعتر چمن طبیعی این استادیوم را به بهره برداری برسانند تا مس از حضور در شهر سرچشمه و سیرجان برای برگزاری دیدارهای خانگی معاف شود.

دیدگاه‌ها