کد خبر : 1806055 | 02 بهمن 1400 ساعت 21:07 | 33.7K بازدید | 8 دیدگاه

پنالتی واضحی برای ما اعلام نشد؛

گل‌محمدی: پنجره بسته پرسپولیس طبیعی است!

سرمربی پرسپولیس می‌گوید اطلاعی از محرومیت نقل و انتقالاتی ندارد اما این اتفاق برای تیم او طبیعی است و باعث تعجبش نمی‌شود.

گل‌محمدی: پنجره بسته پرسپولیس طبیعی است!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با فولاد حضور یافت و در خصوص این بازی گفت: بازی در مجموع خوبی بود و موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌ به دست آمد. شروع خوبی نداشتیم و فولاد خیلی بهتر شروع کرد و موقعیت‌های خوب گلزنی هم داشتند و فکر کنم 15 دقیقه اول بازی خیلی تحت فشار بودیم و خطاهای زیادی به حریف دادیم و بازی به سمتی رفت که زیر فشار بودیم.

 

وی افزود: هرچه گذشت راحت تر بازی کردیم و توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم. نیمه دوم نیمه خیلی خوبی بود، هم در فاز دفاعی خیلی خوب عمل کردیم و هم در فاز حمله خیلی خوب موقعیت خلق کردیم. فکر کنم آن صحنه هم پنالتی واضحی بود که متاسفانه اعلام نشد. از تک تک بچه‌ها تشکر میکنم که باتوجه به ذهنیت خوبی که به خاطر مشکلات نداشتند، تمام وجودشان را گذاشتند و توانستیم سه امتیاز خوبی را کسب کنیم. این سه امتیاز خیلی در جدول مهم بود و ما را به عنوان یکی از مدعیان اصلی معرفی کرد. از همه هوادارانمان تشکر می‌کنیم به خاطر انرژی ای که در این چند وقت به ما دادند. امیدوارم بتوانیم این روند را با حل مشکلات ادامه دهیم. بچه‌ها هم در رختکن خیلی ناراحت بودند، امیدوارم این مشکلات هرچه سریعتر برطرف شود.

 

او در مورد پرداختی‌ها عنوان کرد: امروز پرداختی نداشتیم اما فکر کنم فردا شاید 10-15% طبق صحبت‌ها وارد حساب بچه‌ها شود. اما این مقداری نیست که مشکلات بچه‌ها را برطرف کند.

 

یحیی درباره فسخ قرارداد رادوشوویچ اظهار داشت: اطلاع خاصی ندارم و این بحث‌ها مربوط به مدیریت است. ضرب المثل معروفی است که می‌گوید هر دم از این باغ بری می‌رسد و هرروز برای ما اتفاقاتی رخ می‌دهد که انشالله درست خواهد شد.

 

گل‌محمدی درباره فعالیت نقل و انتقالاتی و اینکه آیا پرسپولیس بودجه محدودی برای خرید خارجی و اعلام توسط باشگاه خواهد داشت یا خیر؟ گفت: نه همچین صحبتی را باشگاه با ما نداشته و هنوز این صحبت‌ها را از طرف باشگاه نشنیدم. فرصت برای نقل و انتقالات هست و تا بازی بعدی 16-17 روز فرصت داریم. شاید بعضی‌ ناراحت شوند و مشکلاتی داریم که اولویت هستند برای اینکه راه را ادامه دهیم. یکی زمین تمرین و یکی پرداختی. ما از اول فصل تا حالا یک هزار تومانی هم پاداش نگرفتیم و امیدوارم فردا پرداختی انجام شود. نمی‌گویم نقل و انتقالات مهم نیست اما باید شرایطی به وجود بیاید که وضعیت تیم باثبات شود تا با فراق بال بازیکن انتخاب کنیم و در این شرایط خرید بازیکن هم بسیار دشوار خواهد بود. تلاش می‌کنیم در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم و نقاط ضعف را پوشش دهیم اما اینکه مشکلات برطرف نشود و وارد نقل و انتقالات شود، نمی‌دانم اصلا امکانش باشد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره بسته شدن پنجره گفت: من در جریان نیستم. بسته شدن پنجره یک چیز عادی است و زیاد تعجب نمی‌کنم. ما این کلمه را در این چند سال خیلی شنیدیم و این هم روی بقیه!

دیدگاه‌ها