کد خبر : 1806057 | 02 بهمن 1400 ساعت 21:19 | 360.7K بازدید | 249 دیدگاه

انتقال غیرمنتظره و بمب هیجان انگیز؛

رسمی؛ سردار آزمون به لورکوزن پیوست! (عکس)

در اوج ناباوری، سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به بایرلورکوزن آلمان منتقل شد.

رسمی؛ سردار آزمون به لورکوزن پیوست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که تا پایان فصل با باشگاه زنیت روسیه قرارداد داشت، حالا با قراردادی 5 ساله به باشگاه بایرلورکوزن آلمان پیوسته و از این پس در بوندس لیگا حضور خواهد داشت. نکته مهم اینکه قرارداد آزمون از فصل بعد عملی خواهد شد و او قراردادش را تا پایان در زنیت سپری می‌کند تا به صورت رایگان به لورکوزن بپیوندد.

 

این خبر ناگهانی در حالی از سوی باشگاه آلمانی و سردار آزمون تائید شده که حتی چند روز پیش رییس باشگاه زنیت از ادامه حضور سردار در زنیت صحبت کرد و گفت که او حداقل تا پایان فصل آبی پوش خواهد ماند اما به شکلی غیرمنتظره تصاویر حضور آزمون در لورکوزن و امضای قراردادش در کنار مسئولان این باشگاه و در نهایت تصویر این بازیکن به همراه پیراهن این باشگاه بزرگ بوندس لیگا منتشر شد تا انتقالش رسمی شود.

 

باشگاه بایرلورکوزن ساعتی پیش از رسمی شدن این انتقال با انتشار یک توییت، وعده یک اتفاق ویژه را به هوادارانش داده بود اما کمتر کسی تصور می‌کرد که انتقال آزمون به این باشگاه، سورپرایز لورکوزنی‌ها باشد.

 

1684861

 


باشگاه بایرلورکوزن اعلام کرد که آزمون از ابتدای فصل آینده در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت تا به این ترتیب انتقال وی از زنیت رایگان باشد.

 

 

آزمون از سال 2013 در لیگ روسیه حضور داشت و به مدت 8 فصل در تیمهای روبین کازان، روستوف و زنیت بازی کرد و موفق شد عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن فصل را با پیراهن زنیت سن پترزبورگ تصاحب کند.

 

1684862


اولین صحبت‌های آزمون پس از قرارداد: بایرلورکوزن تیم فوق‌العاده‌ای دارد. من مدت زیادی است که باشگاه را دنبال می‌کنم و از نحوه بازی این تیم هیجان زده هستم. اینکه به زودی بتوانم در بوندسلیگا بازی کنم، برایم هیجان انگیز است.

 

 

سردار در مجموع 258 بار با پیراهن تیمهای روسی به میدان رفت و در حالی که شایعات بسیار زیادی را پیرامون انتقالش به تیمهای بزرگ اروپایی می‌دید، هر بار قراردادی جدید با تیمهای این کشور به امضا رساند و در نهایت با 104 گل، لیگ روسیه را به مقصد بوندسلیگا ترک خواهد کرد.

 

مهاجم 27 ساله ایرانی در شرایطی به بوندسلیگا منتقل می‌شود که پیش‌تر داریوش یزدانی، مهدی پاشازاده و علی موسوی در تیم لورکوزن بازی کردند و حالا آزمون چهارمین ایرانی این تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها