کد خبر : 1806063 | 02 بهمن 1400 ساعت 21:50 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

رانگنیک: برای این‌برد تمام ریسک‌های دنیا را انجام‌ دادیم

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، از پیروزی مهم تیمش مقابل وستهام ابراز خوشحالی کرد.

رانگنیک: برای این‌برد تمام ریسک‌های دنیا را انجام‌ دادیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امروز در یک بازی مهم و حساس در اولدترافورد میزبان وستهام بود. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد و همه منتظر سوت پایان بودند، مارکوس راشفورد موفق شد در دقیقه آخر وقت اضافه گل پیروزی بخش منچستر یونایتد را به ثمر برساند تا شاگردان رالف رانگنیک به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند.

 

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، در پایان بازی گفت: "اینکه بگویم متقاعد شده بودم که نهایتاً گل می‌زنیم غیرواقعی است. با این حال ما تمام ریسک های دنیا را برای کسب این پیروزی انجام دادیم و نهایتا موفق شدیم. فقط می‌توانم از ارتش سرخ (اشاره به هواداران منچستر یونایتد) که ما را به سمت جلو هل دادند تشکر کنم. این بهترین جو ممکن برای استادیوم بود."

 

 

1684866

 

 

رانگنیک در ادامه گفت: "همچنین جو رختکن بسیار شگفت انگیز است و بچه‌ها این پیروزی را جشن گرفتند. آنها می‌دانند که این برد بزرگی برای‌ما بود‌. ما در 15 دقیقه آخر مجبور بودیم کمی ریسک کنیم، اما در نهایت می‌خواستم به بازیکنان نشان دهم که قادر به پیروزی در این بازی هستیم. خوشحالم که در دقیقه آخر گل را به ثمر رساندیم. ما نیاز داریم که کمی صبور عمل کنیم و نهایتاً به سه امتیاز دست یافتیم.

 

این جزو بهترین بردها محسوب می شود که زمانی گل بزنید که تیم مقابل دیگر فرصتی برای بازگشت نداشته باشد. با توجه به اینکه سه روز پیش در برنتفورد بازی کردیم، از عملکرد و سطح فیزیکی که ارائه دادیم بسیار راضی هستیم."

 

 

1684837

 

 

گل سه امتیازی مارکوس راشفورد: "او یکی از بهترین مهاجمان انگلیس است. او چیزی را دارد که هر مهاجم مدرنی به آن نیاز دارد؛ سرعت و مهارت. این گل سطح اعتماد به نفس مارکوس را بالا برده است.  اکنون باید به صورت منظم آن را نشان دهد. او می تواند نقش بسیار مهمی ایفا کند."

دیدگاه‌ها