کد خبر : 1806084 | 02 بهمن 1400 ساعت 23:23 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی محض فرشید بخاطر VAR

گل تماشایی اسماعیلی به السد پرپر شد(عکس)

هافبک ایرانی العربی یک گل زیبا مقابل السد به ثمر رساند که داور آن را مردود اعلام کرد.

گل تماشایی اسماعیلی به السد پرپر شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی یک هفته پس از آنکه بخاطر وجود VAR در مسابقات لیگ ستارگان قطر از خطر اخراج مقابل قطر اس. سی فرار کرده و کارت قرمز او به دلیل خطا روی خاوی مارتینز به کارت زرد تبدیل شد، امشب بخاطر این تکنولوژی جدید و بازبینی ویدئویی از زدن یک گل مهم ناکام ماند.

 

تیم فوتبال العربی در حالی که فرشید اسماعیلی را در ترکیب ابتدایی خود داشت، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در ورزشگاه حمد الکبیر در چارچوب هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف تیم صدرنشین و بدون شکست السد رفت که می‌توانست از حریف قدرتمند خود پیش بیفتد که این اتفاق برای یاران اسماعیلی نیفتاد.

 

1684903

 

السد خیلی زود و بخاطر خطا روی اکرم عفیف صاحب یک ضربه پنالتی شد که در دقیقه ۷ سانتی کازورلا توپ را تبدیل به گل کرد، اما لحظاتی پس از آن العربی روی یک کار تیمی فوق‌العاده و ضربه تمام کننده هافبک ایرانی‌اش به گل رسید که این گل مردود اعلام شد.

 

بازیکنان العربی در دقیقه ۲۴ نفوذ خطرناکی از سمت راست زمین انجام دادند که ارسال دقیق عبدالله حسن معرفیه از نزدیکی خط کرنر به محوطه جریمه را فرشید اسماعیلی با ضربه سر شیرجه‌ای تماشایی تبدیل به گل کرد.

 

1684907


لحظه حضور حسن معرفیه، کاپیتان العربی در آفساید که با فاصله میلی متری از مدافع آخر السد جلوتر بود

 

 

در حالی که فرشید اسماعیلی خوشحالی گل انجام می‌داد و فریاد شادی سر می‌داد، داور مسابقه پس از بازبینی ویدئویی آفساید پاسور العربی(عبدالله معرفیه کاپیتان این تیم) را گرفت و گل زیبای هافبک ایرانی مقابل السد را مردود کرد.

 

1684906


ضربه سر شیرجه ای اسماعیلی می توانست تبدیل به یکی از زیباترین گل های هفته لیگ ستارگان شود که VAR او را ناکام گذاشت

 

 

العربی در دقیقه ۴۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد که توسط حامد اسماعیل به گل رسید، اما قبل از سوت پایان نیمه اول و در دقیقه ۲+۴۵ زننده گل مساوی العربی، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا السد با برد ۲ بر یک به رختکن برود.

 

1684908


فریاد شادی فرشید اسماعیلی پس از باز کردن دروازه السد که لحظاتی بعد با افسوس او همراه بود

 

 

یاران اسماعیلی در دقیقه ۵۲ توسط عبدالقادر الیاس دوباره کار را به تساوی کشیدند ولی بلافاصله گل سوم را از اکرم عفیف دریافت کردند و گل چهارم را هم در دقیقه ۸۳ خوردند تا شکست سنگینی را متحمل شوند.

 

العربی در شبی که با بدشانسی یکی از گل‌هایش در بهترین زمان مردود شد، با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد تا ۲۳ امتیازی و در رده پنجم جدول لیگ ستارگان قطر بماند و فرصت صعود موقت به رتبه چهارم را از دست بدهد.

 

1684905

 

فرشید اسماعیلی که در هفت بازی اخیرش برای العربی در لیگ ستارگان قطر یک گل به ثمر رسانده بود، امشب با وجود باز کردن دروازه السد شانسی برای افزایش تعداد گل‌های خود نداشت.

دیدگاه‌ها