کد خبر : 1806200 | 03 بهمن 1400 ساعت 17:00 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری همدان 2 – شمس آذر قزوین 2

لیگ یک / فرار از شکست در ثانیه‌های پایانی

شهرداری همدان در دقایق پایانی بازی از شکست برابر شمس آذر قزوین گریخت و در بازی خانگی به حداقل امتیاز بازی دست پیدا کرد.

لیگ یک / فرار از شکست در ثانیه‌های پایانی

به گزارش "ورزش سه"، البته در جریان بازی ابتدا تیم میزبان بود که به گل رسید. مهدی خلج در فاصله سه دقیقه مانده به پایان نیمه اول تیم شهرداری همدان را پیش انداخت و موجب شد هم تیمی هایش شادمان راهی رختکن شوند. اما نیمه دوم را تیم میهمان بهتر شروع کرد. ابتدا مهدی محمدی در دقیقه 62 بازی را به تساوی کشاند. با این گل تیم شمس آذر روحیه گرفت و برای زدن گل برتری تلاش کرد تا اینکه 7 دقیقه بعد از گل اول، گل دوم را توسط وحید نعمتی به ثمر رساند.

 

شمس آذر قزوین با کسب سه امتیاز ارزشمند در خارج از خانه فاصله زیادی نداشت اما از دست دادن تمرکز در دقایق پایانی بازی موجب شد گل مساوی را دریافت کند. این بار سیاوش بهرامی بود که در دقایق اضافی بازی شادی را به اردوی تیم شهرداری همدان به ارمغان آورد.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد شمار امتیازات تیم شهرداری همدان به 18 امتیاز رسید و تیم شمس آذرقزوین هم 15 امتیازی شد. هر دو تیم اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کنند و  امیدوارند در پایان فصل در جدول بازی ها باقی بمانند تا در آینده برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی کنند. این بازی اگر چه برنده نداشت اما یک بازی زیبا از سوی هر دو تیم بود و دستاورد آن هم عبور 4 توپ از خط دروازه‌ها بود.

دیدگاه‌ها