کد خبر : 1806207 | 03 بهمن 1400 ساعت 17:00 | 10.3K بازدید | 5 دیدگاه

قشقایی شیراز 0 خیبر خرم آباد 1

لیگ یک / پوکر شاگردان ویسی در برد پیاپی

سبزپوشان خیبر خرم آباد در بیرون از خانه موفق شدند از سد حریف سختکوش شیرازی خود بگذرند و به 3 امتیاز ارزشمند برسند.

لیگ یک / پوکر شاگردان ویسی در برد پیاپی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب پیروزی در لیگ یک مقابل ماشین‌سازی تبریز، رایکا بابل و شاهین شهرداری بوشهر و هم‌چنین حذف صنعت نفت آبادان از جام حذفی، امروز شاگردان عبدالله ویسی در حافظیه شیراز به مصاف تیم قشقایی رفتند؛ حریفی که بعد از شروع طوفانی در ابتدای فصل، پله پله در جدول پایین آمد و امروز برای اوج‌گیری دوباره به دنبال 3 امتیازی خانگی در مسابقه هفته پانزدهم بود.

 

قشقایی در شرایطی به میدان آمد که خبری از حضور مهدی رجب‌زاده در کنار زمین نبود و دستیاران وی مسئولیت هدایت قشقایی را در مسابقه امروز برعهده داشتند.

نیمه اول بازی درگیرانه و پر موقعیت دنبال شد و شاگردان ویسی فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند و بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما سرانجام حملات سبزپوشان خیبر در شیراز به ثمر نشست و روی ارسال کرنر در دقیقه 51 فرزاد محمدی توانست گل برتری را برای خیبر خرم آباد بزند؛ بعد از این گل، ویسی تغییرات تهاجمی را انجام داد تا بتواند به گل‌های بیشتری تیمش دست پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد تا بازی با همان برتری یک گله به پایان برسد.

 

این چهارمین برد پیاپی خیبر خرم آباد بود که باعث شد تا این تیم جایگاهش در موقعیت سوم جدول با 29 امتیاز تثبیت شود؛ در مقابل قشقایی شیراز برای ششمین بازی متوالی ناکام در کسب پیروزی بود تا آن‌ها به رتبه نهم جدول سقوط کنند.

 

دیدگاه‌ها