کد خبر : 1806216 | 03 بهمن 1400 ساعت 17:00 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

ملوان 3 - ماشین سازی 2

لیگ لیگ/ برد مهم شاگردان زارع برای صدرنشینی

ملوان در دیداری حساس و جذاب، با سه گل ماشین سازی را شکست داد.

لیگ لیگ/ برد مهم شاگردان زارع برای صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندرانزلی که همچنان تنها تیم بدون باخت جدول رده‌بندی لیگ یک محسوب می‌شود امروز در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ یک میزبان تیم بحران زده ماشین سازی بود.

 

شاگردان مازیار زارع که به دنبال تثبیت صدرنشینی خود بودند، موفق شدند خیلی زود دروازه ماشین سازی را باز کنند؛ در دقیقه ۴ بازی حمید کاظمی در موقعیتی تک به تک با دروازه بان قرار گرفت و گل اول ملوان را به راحتی به ثمر رساند و شش گله شد. اما در دقیقه ۲۶ و روی اشتباه مدافع ملوان، آیدین قهرمانی گل تساوی را وارد دروازه ملوان کرد.

بازیکنان ملوان که انگیزه زیادی برای کسب برد در این بازی داشتند پس از ۸ دقیقه و پس از حرکت زیبای سجاد بازگیر و پاس سبحان پسندیده، توپ مقابل پای آرمین انبساطی قرار گرفت تا این بازیکن زننده گل دوم ملوان باشد.

 

اما این پایان کار در نیمه اول نبود و امیر شهیم موفق شد در ثانیه های پایانی نیمه اول، چهارمین گل فصل خود را مقابل ملوان به ثمر برساند تا دو تیم با تساوی ۲-۲ به رختکن بروند.

۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم بر خلاف نیمه اول گلی نداشت تا در دقیقه ۷۶ و پس از پاس رو به بیرون زیبای آرمین انبساطی، حسین کامیاب گل سوم ملوان را زد تا این تیم پیروز این بازی جذاب باشند.

 

با این نتیجه ملوان ۳۳ امتیازی شد و مدعی اصلی صعود به لیگ برتر باقی ماند و ماشین سازی هم که همچنان تنها تیم بدون برد لیگ یک محسوب می‌شود در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.

 

دیدگاه‌ها