کد خبر : 1806245 | 03 بهمن 1400 ساعت 18:41 | 6.7K بازدید | 6 دیدگاه

هربرت هاینر:

امیدوارم لواندوفسکی در بایرن مونیخ خداحافظی کند

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد رابرت لواندوفسکی در این باشگاه باقی بماند.

امیدوارم لواندوفسکی در بایرن مونیخ خداحافظی کند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رابرت لواندوفسکی، مرد سال فوتبال جهان در سال 2021، سال 2023 با بایرن مونیخ تمام می شود و برخی شایعات حاکی از احتمال جدایی این ستاره گلزن و لهستانی در تابستان سال جاری از بایرن مونیخ است. اما در آستانه دیدار مقابل هرتابرلین، هربرت هاینر در مورد تمایل بایرن به ادامه همکاری با رابرت لواندوسکی و البته مانوئل نویر صحبت کرده است.

 

هربرت هاینر گفت: "من فکر می کنم بایرن مونیخ در مقطع فعلی در شرایط خوبی قرار دارد. ما در دیدار مقابل کلن دیدیم که اوضاع تیم مساعد است و امروز نیز من همین انتظار را از بازیکنان بایرن دارم. امروز تقریبا همه بازیکنان به لیست بازگشته اند و فکر می کنم ما در مقابل هرتابرلین پیروز خواهیم شد.

 

1682027

 

مدیریت بایرن مونیخ دائما با بازیکنان در تماس است. ما هنوز کمی در مورد روبرت لواندوفسکی زمان داریم و قرارداد او تا سال 2023 اعتبار دارد. اما همانطور که گفتم خوشحال خواهم شد که لواندوفسکی در بایرن مونیخ از فوتبال خداحافظی کند.

 

آینده  مانوئل نویر؟ من کاملا متقاعد شده ام که نویر دوران حرفه ای خود را در بایرن پایان خواهد داد. قطعا مانوئل نویر می تواند چند سال دیگر در این سطح بازی کند. از نظر من نویر هنوز بهترین دروازه بان جهان است و خوشحال خواهیم شد اگر بتوانیم خبر تمدید قرارداد او را اعلام کنیم. ما عجله نداریم و خود مانوئل نویر می داند که چقدر برای ما ارزش دارد. مانوئل نویر به اندازه کافی در بایرن مونیخ بوده و عجله ای وجود ندارد.

دیدگاه‌ها