کد خبر : 1806295 | 03 بهمن 1400 ساعت 22:07 | 18.3K بازدید | 5 دیدگاه

قطعی؛ اریکسن همبازی سامان قدوس می‌شود

بر اساس ادعای اسکای انتقال کریستین اریکسن به برنت‌فورد نهایی شده است.

قطعی؛ اریکسن همبازی سامان قدوس می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد آینده کریستین اریکسن منتشر شده و حالا اسکای اسپورتس گزارش داده که این بازیکن در آستانه عقد قرارداد کوتاه مدت با برنت‌فورد قرار گرفته است.

ملی‌پوش دانمارکی ماه گذشته قرارداد خود را با اینتر با رضایت دوجانبه فسخ کرد، اقدامی اجتناب ناپذیر، زیرا قوانین ایتالیا به او اجازه نمی‌دهد با دفیبریلاتور قلبی-عروقی قرار داده شده در بدنش فوتبال بازی کند. این اتفاق بعد از عمل جراحی در ماه ژوئن برای ستاره دانمارکی رخ داد.

 

 

1633102

 

 

او در رقابت‌های یورو و در جریان دیدار دانمارک برابر فنلاند دچار ایست قلبی شده بود و برای چند روز دنیای فوتبال را در شوک فرو برد. با این حال هر طور که بود ستاره دانمارکی از این خطر بزرگ جان سالم به در برد.

 

همه این مسائل باعث شد که حتی تمرین کردن در ایتالیا نیز برای کریستین اریکسن غیرممکن باشد و او برای این کار به هلند رفت و مدتی را با آژاکس تمرین کرد. از طرفی آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام نیز برای حضور او در تمرینات این تیم چراغ سبز نشان داد اما حالا شواهد حاکی از آن است که ستاره دانمارکی با قراردادی 6ماهه و تا پایان فصل به برنت‌فورد خواهد پیوست.

دیدگاه‌ها