کد خبر : 1806365 | 04 بهمن 1400 ساعت 11:16 | 10.1K بازدید | 4 دیدگاه

راموس: شروع بازی در پاری سن ژرمن خیلی سخت بود

سرخیو راموس، مدافع باتجربه اسپانیایی، تایید کرد که دوران سختی را پس از پیوستن به پی اس جی سپری کرده است.

راموس: شروع بازی در پاری سن ژرمن خیلی سخت بود

به گزارش "ورزش سه"، راموس تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید جدا شده و در نهایت تصمیم گرفت به پاری سن ژرمن ملحق شود.

اما شرایط آنطور که دو طرف انتظار داشتند پیش نرفت و این مدافع با مصدومیت‌های متعددی مواجه شد که باعث شد ماه‌ها دور از میادین باشد و زمان حضورش در میدان تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو بسیار محدود شود.

با این حال راموس موفق شد در بازی شب گذشته برابر رنس گلزنی کند و پس از پایان بازی به آمازون پرایم گفت: «‌من از این پیروزی و اولین گلی که برای پی اس جی به ثمر رساندم بسیار خوشحال هستم. از این که توانستم 90 دقیقه کامل بازی کنم راضی هستم. این که حمایت هواداران را دارم باعث رضایت خاطر من است.»

 

1685256

 

این بازیکن اسپانیایی درباره عملکردش در این بازی اضافه کرد: «این اولین گل من با پیراهن پی اس جی است و امیدوارم که گل‌های زیاد دیگری در راه باشد. این که چنین چیزی به عادت تبدیل شود اتفاق خوبی است. من سه هفته است که بار دیگر به جمع بازیکنان برگشته‌ام و در حال پیدا کردن ریتم بازی هستم.»

او درباره شرایطش در پارک دو پرنس اظهار کرد: «بسیار خوشحالم چون برای مدتی طولانی از زمین بازی که خانه من است دور بودم. درباره شهر پاریس باید بگویم که احساس بهتری دارم چون قبلا زمان زیادی را در مادرید سپری کرده بودم. همه چیز در ابتدا سخت بود اما حالا کمی احساس بهتری دارم.»

دیدگاه‌ها