کد خبر : 1806373 | 04 بهمن 1400 ساعت 11:46 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد خوب مدافعان با تجربه مقابل ذوب‌آهن

طیبی- یزدان‌دوست، دژ دفاعی علی‌منصور برای برد

دو مدافع با تجربه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز بسیار خوبی را برابر ذوب‌آهن پشت سر گذاشتند و به کسب برد تیمشان کمک کردند.

به گزارش "ورزش سه"، اواسط نیم فصل اول بود که محمد طیبی با جدایی از نفت مسجدسلیمان بار دیگر به نفت آبادان پیوست و علاوه بر آن رضا یزدان دوست پس از بازگشت به فرم ایده‌آل در کنار طیبی به زوج مورد اطمینان منصوریان در قلب دفاع تبدیل شد. زوجی که در کنار گلر و در مسابقات انتهایی نیم فصل اول سخت گل خوردند و نقش ویژه‌ای در نتایج به دست آمده اخیر نفت داشتند.

 

یکی از نمایش‌های خوب محمد طیبی و رضا یزدان دوست را می‌توان در جدال روز گذشته با ذوب‌آهن دانست. شاگردان مهدی تارتار بعد از اینکه گل اول را دریافت کردند و سپس با اخراج یک یار 10 نفره شدند، دست به انجام بازی انتحاری زدند و در نیمه دوم با اضافه کردن بازیکنان بلند قد در خط حمله روی به استفاده از توپ‌های هوایی آوردند. 

 

1685313

 

با این حال دو مدافع میانی و با تجربه صنعت نفت روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و تقریبا تمام موقعیت‌های میزبان در توپ‌های هوایی و سانتر از جناحین را خنثی کردند. به‌طوری‌که تنها موقعیت خطرناک ذوبی‌ها در نیمه دوم با شوت از راه دور خدابنده‌لو به دست آمد. درخشش طیبی و یزدان دوست را می‌توان یکی از عوامل مهم در کسب سومین برد پیاپی برای علیرضا منصوریان و صنعت نفت آبادان دانست.

 

1685314

دیدگاه‌ها