کد خبر : 1806376 | 04 بهمن 1400 ساعت 11:54 | 8.6K بازدید | 10 دیدگاه

خیبر و عبدالله ویسی؛ پا پس نمی‌کشند

عبدالله ویسی که آخرین بار تیم شاهین شهرداری بوشهر را به لیگ برتر رهنمون کرده بود می خواهد یک بار دیگر این اتفاق شیرین را به همراه خیبر خرم آباد تجربه کند.

خیبر و عبدالله ویسی؛ پا پس نمی‌کشند 

به گزارش "ورزش سه"، تیمی که همواره با مشکلات مالی همراه بود اما اینبار با حمایت های مالی عبدی شرایط خوبی به خود گرفته است و بی تعارف یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به حساب می آید. این تیم دیروز در یک بازی سخت و نفس گیر و در زمین حافظیه که اصلا شرایط خوبی برای میزبانی از تیم های دسته اولی ندارد قشقایی را یک بر صفر شکست داد تا در کورس قهرمانی به همراه تیم های ملوان و مس کرمان باقی بماند. 

 

شاگردان عبدالله ویسی با علم به اینکه تیم های ملوان و مس در خانه خود حریفان را شکست خواهند داد با وجود بازی در خارج از خانه برای برد بازی کردند و در نهایت به این خواسته خود رسیدند. نتیجه ای غیر از برد در این بازی بدون شک فاصله خیبر خرم آباد را با ملوان و مس بیشتر می کرد. خیبر ابتدا دروازه خود را بسته نگه داشت و در حملات حساب شده ای که داشت یک بار به گل رسید و با 3 امتیاز میدان را ترک کرد. 

 

نکته جالب در مورد تیم عبدالله ویسی اینکه با 28 گل زده تهاجمی ترین تیم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به حساب می آید. این بدین معنی است که شاگردان این مربی برای موفقیت که در لیگ یک تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند؛ عطش زیادی دارند.

دیدگاه‌ها