کد خبر : 1806393 | 04 بهمن 1400 ساعت 12:58 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش می‌کنیم سهمیه مشهد در لیگ برتر حفظ شود

طاهران: هرگز خطای پنالتی مرتکب نشدم

هافبک تیم شهرخودروی مشهد می‌گوید به هیچ‌عنوان خطای پنالتی روی هافبک آلومینیوم اراک انجام نداده است.

طاهران: هرگز خطای پنالتی مرتکب نشدم

علی طاهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک بیان کرد: فکر می کنم همه آنهایی که بازی را تماشا کردند، لذت بردند. واقعا بازی جذابی بود و به خصوص در نیمه دوم دو تیم عالی کار کردند. موقعیت های زیادی روی دروازه ها خلق شد وچند بار توپ به تیر دروازه هم برخورد کرد. فکر می کنم اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم برنده از زمین خارج شویم اما قسمت نبود و بازی مساوی شد.


او درباره صحنه پنالتی ای که برای آلومینیوم گرفته شد، گفت: در آن صحنه من اصلا به پوریا آریا کیا برخورد نکردم. پوریا وقتی وارد محوطه جریمه شد ، سریعا خودش را روی زمین انداخت و اصلا برخوردی نداشتیم که بخواهند پنالتی بگیرند. داور مسابقه هم نزدیک بود اما نمی دانم چطور آن صحنه را پنالتی گرفت. اگر اینطور است که از این به بعد در محوطه جریمه ما هم خودمان را بیندازیم و پنالتی بگیریم! 


هافبک شهرخودرو همچنین گفت: متاسفانه داور مسابقه بااین تصمیم به ضرر ما کار کرد. تیم ما می توانست تیم خوب آلومینیوم اراک را شکست بدهد اما با یک پنالتی اشتباه برد را از ما گرفتند و واقعا نمی دانم چه باید بگویم. 


طاهران درباره شرایط شهرخودرو و شانس بقای تیمش تاکید کرد: تیم ما روند روبه رشدی را پیدا کرده و نتایج مان در هفته های گذشته بیانگر عملکرد خوبمان است. شاید کمی دیر باشد اما با فوتبالی که در هفته های گذشته بازی کردیم نشان دادیم که شایسته سقوط به دسته پایین تر نیستیم. ما پرسپولیس را متوقف کردیم و دیروز هم اگر اشتباه داوری نبود می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.


وی در پایان افزود: در 14 بازی باقی‌مانده نهایت تلاشمان را انجام می دهیم تا بتوانیم از منطقه سقوط خارج شویم. کارمان سخت است اما هر چیزی شدنی است و انشاالله با همت بچه ها و درایت کادرفنی و حمایت مدیران بتوانیم سهمیه مشهد را در لیگ برتر حفظ کنیم. نهایت تلاشمان را انجام می دهیم تا روزهای خوبی را در ادامه مسابقات پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها