کد خبر : 1806442 | 04 بهمن 1400 ساعت 16:40 | 12.2K بازدید | 5 دیدگاه

جراحی یا فیزیو؟

ساعات سرنوشت ساز؛ ملاقات فاتی با پزشکان بارسا

آنسو فاتی امشب یا فردا تصمیم می گیرد که تن به جراحی بدهد یا با فیزیوتراپی مشکل مصدومیت رباط خود را برطرف کند.

ساعات سرنوشت ساز؛ ملاقات فاتی با پزشکان بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پنجشنبه شب گذشته در مرحله یک هشتم کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد تا از گردونه این رقابت‌ها حذف شود.

آنسو فاتی تنها حدود نیم ساعت در زمین دوام آورد و پس از آن به دلیل احساس دردی که داشت درخواست تعویض کرد تا با چشمانی اشک‌بار و ناراحت از میدان خارج شود. این موضوع باعث نگرانی بسیاری از هواداران بارسا شد.

 

 

1684348

 

 

پزشکان پیش از این هشدار داده بودند که او باید بسیار مراقب مصدومیتی که به آن دچار شده بود باشد و توصیه کرده بودند که در ترکیب اصلی قرار نگیرد اما حتی عمل کردن به این توصیه هم فایده نداشت.

جمعه شب مصدومیت او از ناحیه رباط پای چپ تایید شد و در خوشبینانه ترین حالت و با فیزیوتراپی او 8 هفته بعد می تواند به میادین برگردد اما تیم پزشکی بارسلونا معتقد است که جراحی برای فاتی بهترین گزینه است.

 

 

1684347

 

 

پزشکان معتقدند که فاتی باید مثل عثمان دمبله رباط خود را به دست جراحان بسپارد و در این صورت ریسک مصدومیت مجدد از این ناحیه کاهش پیدا خواهد کرد. دمبله در یورو 2020 از همین ناحیه دچار پارگی کامل شد و نزدیک به 5 ماه نتوانست به میدان برود ولی وضعیت فاتی کمی بهتر است و رباط او دچار پارگی جزئی شده است.

در صورت جراحی، فاتی پس از سه یا 4 ماه قادر به بازگشت است و شاید بتواند بارسا را در هفته های پایانی فصل نیز همراهی کند. این چهارمین مصدومیت فصل برای فاتی است که ضربه روحی بزرگی برای او بود.

 

 

1684349

 

 

فاتی ساعتی پیش وارد باشگاه بارسلونا شد و قرار است نشستی با تیم پزشکی داشته باشد. طبق ادعای اسپورت و موندو دپورتیوو، او امشب یا فردا صبح تصمیم نهایی خود را به اطلاع پزشکان خواهد رساند. در حال حاضر فاتی تمایلی به جراحی ندارد ولی پزشکان در صدد تغییر نظر او هستند.

 

فاتی همچنین روز گذشته سکوت خود را شکست و توئیت کرد:« بدترین بخش فوتبال را تجربه می کنم با این حال هیچ وقت تسلیم نخواهم شد. آسیب دیدگی برای یک فوتبالیست بسیار سخت است.از همه شما تشکر می کنم که از من حمایت کردید. نه به تسلیم شدن.»

دیدگاه‌ها