کد خبر : 1806459 | 04 بهمن 1400 ساعت 18:40 | 37.5K بازدید | 27 دیدگاه

گزارش مارکا

ال‌کلاسیکو برای پدیده برزیلی؛ او هوادار رئال است؟

اندریک پدیده 15 ساله فوتبال برزیلی مورد توجه رئال مادرید و بارسا قرار گرفته است.

ال‌کلاسیکو برای پدیده برزیلی؛ او هوادار رئال است؟

به گزارش "ورزش سه"، اِندریک نام جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که نگاه بزرگان اروپا را به سمت خود جلب کرده است.

 

 

1681539

 

 

اِندریک در مسابقاتی در رده جوانان در سائوپائولو می درخشد و خیلی ها آینده بزرگی را برایش متصور هستند. این پدیده 15 ساله را می توان ستاره آینده دار پالمیراس و فوتبال برزیل دانست. اِندریک چهار گل به ثمر رسانده و سرعت بی نظیری دارد و خیلی ها او را با وینیسیوس جونیور ستاره رئال مقایسه می کنند. جالب اینکه مدیر برنامه های اِندریک نیز همان مدیر برنامه های وینیسیوس است. درخشش او به اندازه ای بود که برخی در برزیل می گویند، از زمان نیمار بازیکنی در این سطح را در مسابقات کوپینیا ندیده ایم.

 

 

1681540

 

 

اِندریک با عملکرد درخشانش نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است و گفته می شود که رئال مادرید و بارسلونا به جذب وی ابراز تمایل کرده اند.

 هر باشگاهی که قصد خرید اندریک را داشته باشد باید تا 16 سالگی او صبر کند و از سوی دیگر اندریک تا 18 سالگی اجازه ترک برزیل و بازی برای یک باشگاه اروپایی را ندارد. 

 

 

1685429

 

 

در حالی که رقابت بین رئال و بارسا از همین حالا شروع شده، داگلاس، پدر این بازیکن خبر از علاقه او به رئال داد:« اندریک هوادار پر و پا قرص کریستیانو رونالدو است. او حتی می گوید که 'پدر، می خواهم مثل کریستیانو شوم. او تمرین کردن را دوست دارد و هر روز در حال پیشرفت است. اگر سه نفر مثل کریستیانو، نیمار و مسی را مقابل او قرار دهیم، انتخابش کریستیانو رونالدو خواهد بود.»

همچنین انتشار یک ویدیو در شبکه های اجتماعی از اندریک با پیراهن رئال نیز نشان می دهد که او احتمالا باشگاه مادریدی را به بارسا ترجیح خواهد داد.

دیدگاه‌ها