کد خبر : 1806503 | 04 بهمن 1400 ساعت 21:49 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی؛ کلودیو رانیری از هدایت واتفورد برکنار شد

کلودیو رانیری حدود سه ماه بعد از انتخاب به عنوان سرمربی واتفورد، به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت این باشگاه برکنار شد.

رسمی؛ کلودیو رانیری از هدایت واتفورد برکنار شد

به گزارش "ورزش سه"، در ماه اکتبر بود که کلودیو رانیری با باشگاه واتفورد قراردادی دو ساله به امضا رساند. این تیم در آن زمان در رده پانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار داشت اما تحت هدایت سرمربی ایتالیایی 14 بازی انجام داد که حاصل آن فقط دو پیروزی بود. واتفورد همچنین پس از باخت به لستر از جام حذفی نیز کنار رفت.

 

بعد از گمانه زنی های زیادی که طی روزهای اخیر در مورد کلودیو رانیری وجود داشت نهایتاً باشگاه واتفورد دقایقی پیش خبر برکناری این سرمربی ایتالیایی را تایید کرد. رانیری پیش از این با لسترسیتی به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافته بود اما حالا به شکلی کاملا تلخ از هدایت واتفورد برکنار شده است.

 

 

1685479

 

 

در بیانیه باشگاه واتفورد پیرامون برکناری کلودیو رانیری آمده است: "باشگاه فوتبال واتفورد جدایی کلودیو رانیری، سرمربی تیم را تایید کرد. هیئت مدیره واتفورد کلودیو را به عنوان مردی صادق و با افتخار می شناسند و به خاطر تمام تلاش‌هایی که در این باشگاه انجام داد به او احترام می گذارد. با این حال هیئت مدیره احساس می‌کند با توجه به این که نیمی از لیگ برتر باقی مانده، تغییر در پست سرمربی و یک انتصاب جدید فرصت کافی را در اختیار خواهد داد تا به هدف فوری‌مان یعنی ماندن در لیگ برتر دست پیدا کنیم."

دیدگاه‌ها