کد خبر : 1806563 | 05 بهمن 1400 ساعت 09:37 | 37.1K بازدید | 3 دیدگاه

شش کشته در درگیری‌های دیدار کامرون و کومور

حداقل شش نفر در درگیری‌های پس از بازی تیم ملی کومور برابر کامرون در جریان دیدار مرحله یک هشتم جام ملت‌های آفریقا کشته شدند.

شش کشته در درگیری‌های دیدار کامرون و کومور

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم ملی کامرون که میزبان جام ملت‌های آفریقاست در دیدار مرحله یک هشتم این رقابت‌ها به مصاف کومور رفته و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

با این حال شرایط در بیرون از ورزشگاه محل برگزاری این بازی رو به وخامت رفت و درگیری‌هایی ایجاد شد که نتایج خوبی را به دنبال نداشت.

این درگیری زمانی رخ داد که جمعیت موفق به حضور در ورزشگاه و تماشای این بازی از نزدیک نشدند و به گفته استاندار ممکن است تعداد کشته‌ها از این هم بالاتر باشد.

ویدیوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی جمعیتی را نشان می‌دهد که به سوی درهای ورودی ورزشگاه هجوم می‌آورند و عکس‌هایی نیز از هوادارانی منتشر شده که مجروح شده و روی زمین دراز کشیده‌اند.

 

1685563

 

مقامات در نزدیکی بیمارستان مساسی گفتند که حداقل 40 نفر مجروح از حادثه دیشب به این بیمارستان منتقل شده‌اند تا تحت درمان قرار بگیرند.

یکی از پرستاران این بیمارستان اعلام کرد:« بعضی از مجروحان در شرایط بسیار وخیمی قرار دارند. ما باید هرچه سریع‌تر آنها را به بیمارستانی تخصصی اعزام کنیم.»

مقامات گفتند حدود 50 هزار نفر سعی کرده‌اند برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شوند. ظرفیت ورزشگاه محل برگزاری این بازی نیز 60 هزار نفر است اما قرار بود که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا تنها از 80 درصد ظرفیت کامل این ورزشگاه استفاده شود.

این ورزشگاه میزبان دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آفریقا هم بود و برای میزبانی از این رقابت‌ها ساخته شده که چند هفته قبل در کامرون آغاز شد.

دیدگاه‌ها