کد خبر : 1806573 | 05 بهمن 1400 ساعت 10:39 | 14.3K بازدید | 7 دیدگاه

تردید ستاره بارسلونا برای انجام عمل جراحی

آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، از این باشگاه خواسته به او زمان دهد تا درباره انجام عمل جراحی تصمیم‌گیری کند.

تردید ستاره بارسلونا برای انجام عمل جراحی

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی سال بسیار دشواری را پشت سر گذاشته و در اکثر هفته‌های فصل 22-2021 به شدت مصدوم بوده است.

این بازیکن بار دیگر در جریان دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی برابر اتلتیک بیلبائو در حالی که تنها 30 دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود دچار مصدومیت شده و به ناچار زمین بازی را ترک کرد تا کابوسش باز هم تکرار شود.

گفته می‌شود که جلسه تصمیم‌گیری روز دوشنبه بین پدر آنسو فاتی و ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن، برگزار شده تا درباره گزینه‌هایی که پیش روی او قرار دارد و بهترین تصمیمی که می‌تواند بگیرد صحبت شود.

عمل جراحی یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند به کار گرفته شود و به احتمال زیاد از تکرار این مشکل تا حد زیادی جلوگیری خواهد کرد اما نیازمند زمان بیشتری در دوری از میادین است و این بازیکن شخصا تردیدهایی در این باره دارد چون نمی‌خواهد شانس حضور در جام جهانی 2022 قطر را از دست بدهد.

 

1684374

 

بارسلونا از این بازیکن خواسته که انجام عمل جراحی را در دستور کار قرار دهد و پزشکان این باشگاه از فواید انجام این کار برای فاتی صحبت کرده‌اند، هرچند این اتفاق ممکن است باعث دوری حداقل سه ماهه او از زمین بازی شود.

اولین مصدومیت فاتی در هفتم نوامبر 2020 بود که او از ناحیه زانوی چپ دچار مصدومیت شد و سپس در 26 سپتامبر 2021 پس از بازگشت بار دیگر مصدومیت جدیدی را تجربه کرد.

او این فصل تنها در 10 بازی در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته و ژاوی فرصت زیادی برای استفاده از درخشش این بازیکن در میدان را از زمان حضورش روی نیمکت بارسا پیدا نکرده است.

جنبه دیگری از این مصدومیت‌های متعدد که نگرانی بسیاری را برای بارسلونا به همراه داشته، جنبه روانی آن است، چرا که این مصدومیت‌ها باعث شده فاتی تقریبا دو سال را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

او تنها 19 سال دارد و در همین سن کم مجبور شده که شرایط ورزشی دشواری را تجربه کرده و پشت سر بگذارد که به نظر می‌رسد هر روز طولانی‌تر و طولانی‌تر هم می‌شود.

دیدگاه‌ها