کد خبر : 1806610 | 05 بهمن 1400 ساعت 20:21 | 268.3K بازدید | 225 دیدگاه

بحران کرونا و تغییرات پیاپی در لیست

دعوت از دو چهره جدید؛ یک ستاره بازی نمی‌کند؟

مدافع جوان کایسری‌اسپور نتوانست همراه تیم ملی باشد و نامش از جمع مدعوین خارج شد.

دعوت از دو چهره جدید؛ یک ستاره بازی نمی‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، مدافع ملی‌پوش تیم کایسری اسپور ترکیه آخرین بازیکنی است که در مهلکه کرونا گرفتار شده و با تست مثبت مجبور به ترک اردوی تیم ملی در روزهای فیفا است.

 

نکته مهم در مورد مجید حسینی این است که او به دلیل مسائل پیش آمده در فاصله بین دو اردوی ملی شانس زیادی برای حضور فیکس در دیدار مقابل عراق داشت؛ به خصوص که دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی هم از او در برنامه ورزش و مردم نام برده بود.

حسینی بعد از احسان حاج صفی، احمد نوراللهی و سردار آزمون چهارمین بازیکن تیم ملی ایران است که به‌صورت رسمی به‌واسطه کووید 19 اردو را ترک می‌کند.

 

1685630

 

 

با این وضع تیم ملی ایران سه تن از مدافعان مهم خود را که در اسکواد اصلی برای رقابت‌های جام جهانی 2022 هستند را به همراه خود ندارد. مرتضی پورعلی گنجی که به دلیل پارگی رباط صلیبی در دوران نقاهت است، عارف غلامی که او هم مسئله‌ای شبیه به مرتضی پورعلی گنجی دارد و حالا مجید حسینی که باید چند روزی تحت مراقبت باشد که با منفی شدن تست به روال عادی زندگی برگردد.

 

صبح امروز با مثبت شدن تست کرونای مجید حسینی، عارف آقاسی از فهرست استندبای به لیست اصلی دعوت شد اما ساعتی بعد خبر دیگری هم اعلام شد: دعوت فرشاد فرجی به فهرست تیم ملی. نکته جالب اینکه این دو بازیکن که حالا در تمرین تیم دراگان اسکوچیچ حضور خواهند داشت، شاید به برخی اعتراض‌ها منجر شود و بسیاری معتقد باشند که بازیکنان دیگری می‌توانند بازی کنند.

 

 

نکته جالب اینکه شاید دعوت از دو مدافع جدید به این معنی است که اسکوچیچ برای بازی عراق و امارات، برنامه‌ای برای استفاده از محمدحسین کنعانی زادگان ندارد و باید دید که چه کسی را در کنار شجاع خلیل‌زاده قرار خواهد داد.

 

این در حالی است که حتی فرشاد فرجی در لیست رزرو تیم ملی هم قرار نداشت و خارج از این بازیکنان آماده باش و به شکلی غیرمنتظره، با تماس برای ملحق شدن به فهرست تیم ملی روبه‌رو شد تا پس از رقابت با سیدجلال حسینی و علی نعمتی برای حضور در ترکیب تیم یحیی، حالا وارد رقابت و چالش بزرگتری شود.

 

با دعوت از دو مدافع سرخابی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیاوش یزدانی، فرشاد فرجی و عارف آقاسی 5 مدافعی هستند که در اردو حضور خواهند داشت. پست دفاع وسط از پست‌هایی است که فوتبال ایران در آن به نسبت فقیر است؛ چیزی که باعث هشدار اسکوچیچ نیز شده بود.

دیدگاه‌ها