کد خبر : 1806620 | 05 بهمن 1400 ساعت 14:15 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

اجازه انجام تست دوم از امجد عطوان به ما داده نشد

ابراز نگرانی عراقی‌ها از تست کرونا در فرودگاه!

مدیررسانه‌ای تیم ملی فوتبال عراق می گوید که هیچ بازیکن جدیدی به جای امجد عطوان به تیم ملی دعوت نمی شود.

ابراز نگرانی عراقی‌ها از تست کرونا در فرودگاه!

 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس ایران و عراق از مرحله مقدماتی جام جهانی، به شکل عجیبی با ابتلای بازیکنان دو تیم به کرونا گره خورده است. پس از آنکه روز گذشته تست کرونای دو بازیکن و چند نفر از اعضای کاروان این تیم مثبت شد، امروز مشخص شد امجد عطوان هم به کرونا مبتلا شده با این حال تست دوم یاسر قاسم و مناف یونس منفی شد و آنها مشکلی برای همراهی تیم ملی کشورشان ندارند.

مسئله بعدی، مشکل ورود لژیونرهای عراقی به ایران است. 5 بازیکن تیم ملی این کشور همچون ملی پوشان ایرانی در ترکیه زمین گیر شده اند و به دلیل شرایط بد جوی و بارش شدید برف، قادر به حضور در ایران نبوده و ساعات طولانی در فرودگاه منتظر انجام پرواز به مقصد ایران بوده اند. در همین رابطه، محمد عماد زبیر مدیررسانه‌ای تیم ملی عراق در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره آخرین وضعیت تیم ملی این کشور و بازیکنان این تیم صحبت کرد.

 

گفتگو با محمد عماد زبیر مدیررسانه‌ای تیم ملی عراق را در زیر می خوانیم:

 

* بازیکنان لژیونر چه زمانی به ایران می رسند؟ نگران این موضوع هستید؟
طبیعتا نگرانی هایی وجود دارد که علت آن آب و هوای ترکیه و بسته شدن فرودگاه های ترکیه و لغو پروازهاست. با این وجود، غیث مهنا مدیر تیم ملی با این بازیکنان در ارتباط است و برای بازیکنان بلیت بیزینس گرفته شده و ان شالله بازیکنان در زمان مناسب به ایران خواهند رسید و این مشکلات برطرف خواهد شد.

 

* آیا این نگرانی را دارید که لژیونرها در زمان مقرر به اردوی عراق ملحق شوند؟
قطعا نگران این موضوع هستیم. بازیکنانی که می خواهند به اردو اضافه شوند، باید دوباره در فرودگاه تست کرونا بدهند. ما با یک چالش روبرو هستیم که آنها پس از اضافه شدن به تیم نیازمند زمان هستند تا با تیم آداپته شوند و اینکه اگر تست کرونای آنها مثبت شود، باید یک هفته قرنطینه شوند.

 

* آیا تست PCR دومی برای امجد عطوان به عمل آمد یا خیر؟
از طرف ناظران AFC و نماینده های آنها در فدراسیون فوتبال ایران به ما اجازه تست دوم را ندادند. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا پروتکل های لازم را در ایران رعایت کنیم تا مشکلی پیش نیاید و به عنوان مدیررسانه‌ای علی رغم فشاری که روی من وجود دارد، کارم را به نحو احسن انجام خواهم داد تا بازیکنان را با تمرکز کامل برای این بازی آماده کنیم.

 

* آیا بازیکن دیگری به جای امجد عطوان به تیم ملی عراق اضافه خواهد شد؟
تا این لحظه هیچ تصمیمی مبنی بر اضافه شدن بازیکن جدیدی به جای امجد عطوان گرفته نشده است.

 

گفتگو: عباس بهارمست

 

دیدگاه‌ها