کد خبر : 1806623 | 05 بهمن 1400 ساعت 14:43 | 13.6K بازدید | 3 دیدگاه

از دفاع به حمله؛ گل به سبک ای‌کیوسان (عکس)

گل لحظات پایانی شاهین طاهرخانی به فجر سپاسی برای نساجی بیش از یک امتیاز ارزش داشت چرا که موجب شد نساجی در روزی که خوب بود دست خالی میدان را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، از سویی این گل موجب شد روند شکست ناپذیری نساجی به 11 هفته برسد؛ 9 هفته در لیگ برتر و دو هفته در جام حذفی.

 

زمان به سرعت برای نساجی در حال سپری شدن بود. توقف های متعدد در نیمه دوم بازی موجب شد داور چهارم برای این بازی 6 دقیقه وقت اضافه اعلام کند. آخرین تدبیر ساکت الهامی برای تغییر نتیجه بازی فرستادن شاهین طاهرخانی به زمین بود. مدافعی که این فصل بازی های خوبی برای نساجی در جناح چپ خط دفاعی انجام داده است. او لحظاتی بعد از ورود به میدان روی سانتر رضا جعفری با ضربه سر دروازه ایمان صادقی را نشانه گرفت که روی توپ برگشتی اینبار با پا به توپ ضربه زد و توپ به گل تبدیل شد تا نساجی با یک امتیاز میدان را ترک کند.

در آن لحظات، بازی آرام شاهین طاهرخانی و حفظ خونسردی روی سانتر رضا جعفری جالب بود به خصوص که توپ را دنبال کرد و ضربه ریباند را خودش تبدیل به گل کرد. به این خاطر که شاهین طاهرخانی پیش تر بازی در خط حمله را هم تجربه کرده است. او در روزهای حضور در گسترش فولاد و حتی تیم ملی جوانان در پست مهاجم بازی می کرد اما در ادامه به پست دفاع انتقال داده شد. او حتی در روزهای حضور استراماچونی در استقلال یکی از مهره های ثابت این تیم بشمار می رفت و حتی بازی در لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کرد.

 

شادی گل شاهین طاهرخانی هم در نوع خود جالب بود. به شکل ای کیو سان. شاید به این بهانه که گره بازی نساجی را در این دیدار باز کرد. پیش از گل شاهین طاهرخانی نساجی در برابر دفاع فشرده و چند لایه فجر چند موقعیت خوب به دست آورد تا به گل برسد اما هر چه زد به در بسته خورد اما پرواز بلند شاهین طاهرخانی و دنبال کردن توپ موجب شد این بار دیگر از دست دروازه بان و مدافعان فجر سپاسی کاری ساخته نباشد و آنها در ثانیه های پایانی پیروزی را با تساوی عوض کنند.

 

شاهین با این گل بدون شک در بازی های آتی حضور پر رنگ تری در ترکیب نساجی خواهد داشت و هیچ بعید نیست در ادامه مسیر حتی یک بار دیگر به پست قبلی یعنی مهاجم برگردد.

 

 

 

 

 

عکس: امیر حسین خیرخواه

دیدگاه‌ها