کد خبر : 1806624 | 05 بهمن 1400 ساعت 14:49 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

مقابل عراق منتظر جشن صعود شاگردان اسکوچیچ هستیم

فرکی: اتفاق خوب تیم ملی بازگشت طارمی است

مربی اسبق تیم ملی که این روزها دور از فوتبال کار را دنبال می‌کند درباره اتفاقات و حواشی اخیر لیگ و تیم ملی صحبت کرد.

فرکی: اتفاق خوب تیم ملی بازگشت طارمی است

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی بعد از شیوع کرونا و برای سلامتی‌اش ترجیح داده دور از فوتبال باشد. او اکنون در تازه‌ترین گفتگویی که داشته درباره وضعیت سپاهان که موفق شده بود در دوران حضورش روی نیمکت این تیم آخرین قهرمانی‌اش را شکل دهد ، می‌گوید: در مورد سپاهان باید بگویم که با توجه به شرایط هواداران حق دارند از نتایج کسب شده ناراضی باشند. به هر حال هم تیمی با توجه به شرایط و امکانات و زیرساخت و مدیریت و داشته‌هایش یک سطح انتظاری ایجاد می‌کند و وقتی آن سطح انتظار برآورده نشود این نارضایتی ها ایجاد می‌شود و من حق را به هواداران سپاهان می‌دهم.

 

وی در مورد اینکه در حال حاضر برای بهبود اوضاع سپاهان باید چکار کرد، گفت: به نظر من هنوز اتفاق خیلی بدی در خصوص سپاهان رخ نداده که بگوییم این تیم دیگر شانس قهرمانی ندارد و اگر نگاه کنید آنها هنوز در کورس هستند و یکی از سه تیمی هستند که شانس قهرمانی دارند. سپاهان توانایی بازگشت به مسابقات را دارد و هنوز یک نیم فصل باقی مانده است و نباید از الان همه چیز را از دست رفته ببینند.

 

سرمربی اسبق سپاهان که با این تیم سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد در مورد اینکه شاگرد سابقش محرم نویدکیا در این یک سال و نیم سرمربیگری چه سطحی از توانایی را از خودش نشان داده؟ گفت: من در مورد اشخاص نمی‌خواهم صحبت کنم ولی یک موج جدیدی از سرمربیان جوان وارد فوتبال شدند که در حال آزمون و خطا هستند و تجربه کسب می‌کنند و رفتار جامعه فوتبال با اینها آینده فوتبال ایران را ترسیم خواهد کرد. اینکه بخواهیم یک مربی را بیش از حد بزرگ کنیم و بالا ببریم کار اشتباهی است و به او ضربه زدیم و اگرهم بخواهیم بی دلیل دست به تخریب کسی بزنیم و او را ناتوان جلوه دهیم هم اشتباه دیگری است و باید در مسیر اعتدال در خصوص هرکسی اظهار نظر شود.

فرکی در مورد وضعیت حال حاضر استقلال و پرسپولیس در لیگ هم گفت: به هر حال این دو تیم شرایط خوبی دارند و مدعیان اصلی قهرمانی هستند و از این بابت خوشحالم چرا که به قول معروف هر زمان حال این دو تیم خوب باشد حال فوتبال ایران خوب است چرا که هواداران میلیونی دارند و انتظار از آنها بالاست. به نظرم هر دو تیم خوب عمل کردند و شانس یکسانی برای قهرمانی دارند و ضلع سوم این رقابت هم همانطور که گفتم سپاهان است و به نظرم قهرمان لیگ از بین یکی از این سه تیم خواهد بود.

 

وی در مورد فهرست جدید تیم ملی و دو دیدار پیش رو  گفت: فهرست تیم ملی را دیدم و تقریباً همان چیزی بود که انتظار می‌رفت و خیلی جای شک و شبهه در آن وجود ندارد و من خودم به عنوان کسی که فوتبال ایران را دنبال می‌کنم از این فهرست راضی هستم. مهم‌ترین اتفاق در این فهرست بازگشت مهدی طارمی بود و خدا را شکر که مشکل ایجاد شده طولانی‌تر از این نشد و با مدیریت اطرافیان این سو تفاهم برطرف شد تا از حضور یکی از بهترین بازیکنان‌مان محروم نشویم چرا که در گذشته تجربه تلخی از این اختلافات میان سرمربی و بازیکنان مطرح داشتیم. در مورد دو بازی پیش رو هم به نظرم خیلی جای نگرانی نیست و ما نشان دادیم توانایی بردن حریفان در این مرحله را داریم و به امید خدا در بازی با عراق جشن صعود خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها