کد خبر : 1806660 | 05 بهمن 1400 ساعت 17:33 | 26.8K بازدید | 16 دیدگاه

جدایی یا تمدید؟

ایجنت دمبله و مذاکره سرنوشت‌ساز با بارسلونا(عکس)

به نظر می‌رسد معضل عثمان دمبله در بارسلونا به پایان خود نزدیک می‌شود و ستاره فرانسوی بالاخره یا تمدید می‌کند یا جدا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله در آستانه جدایی از بارسلونا قرار دارد و به نظر نمی‌رسد که این بازیکن دیگر شانسی برای ادامه حضور در نوکمپ داشته باشد.

متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، روز پنج‌شنبه اعلام کرد که دمبله نتوانسته با این باشگاه به توافق برسد و چون تعهدی که لازم است را از خود نشان نداده پس باید هرچه زودتر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شود.

 

 

1685660

 

 

این در حالی است که این بازیکن فرانسوی نیز با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مدعی شد که حاضر به تسلیم شدن برابر این باج‌گیری‌ها نیست.

 

 

1685661

 

 

طبق ادعای رسانه‌های کاتالونیا، موسی سیسوکو، مدیر برنامه های عثمان دمبله بعدازظهر امروز از لندن به بارسلونا پرواز کرد تا برای آخرین بار جلسه ای با سران بارسلونا در مورد تمدید قرارداد موکلش داشته باشد.

تا به امروز، دمبله تمام پیشنهادات ارائه شده از سوی بارسا برای تمدید قرارداد را رد کرده و گفته می شود برای او 5 پیشنهاد نیز به باشگاه رسیده است.

 

 

1685662

 

 

در حال حاضر با توجه به احتمال بالای جذب ولاهوویچ توسط یوونتوس، مدیران این باشگاه آماده اند تا راه جدایی موراتا و پیوستن این مهاجم به بارسلونا را هموار کنند و این اتفاق تنها در صورت جدایی دمبله خواهد افتاد. دمبله حاضر نیست قراردادش را با کاهش دستمزد تمدید کند و جدایی او باعث می شود بارسا بتواند دستمزد موراتا و همچنین تالیافیکو را بپردازد. 

اکنون باید دید مذاکره نهایی سیسوکو و سران بارسا در نهایت چه خروجی ای خواهد داشت؛ ادامه تنش ها یا بالاخره جدایی دمبله.

دیدگاه‌ها