کد خبر : 1806662 | 05 بهمن 1400 ساعت 17:39 | 9.8K بازدید | 5 دیدگاه

سه امتیاز از یک بازی سخت گرفتیم؛

نصیری: گل سپاهان روی اتفاق بود

مدافع مس رفسنجان معتقد است سپاهان با یک اتفاق به گل زودهنگام مقابل آنها رسید.

نصیری: گل سپاهان روی اتفاق بود

به گزارش "ورزش سه"، مجید نصیری درمورد برد پرگل مس رفسنجان مقابل سپاهان به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر می‌کنم و به همه بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. موفق شدیم با یک برد خوب و شیرین به تعطیلات برویم و آن نتیجه‌ای که باب میل‌مان بود، مقابل تیم مدعی سپاهان کسب کنیم و امتیاز کامل را از یک بازی دشوار مقابل یک تیم سرسخت بگیریم.

 

او در مورد گل زود هنگامی که مقابل سپاهان دریافت کردند، گفت: آن گل که بر اثر یک اتفاق بود، اما با زحمت تمام بازیکنان و بچه‌ها توانستیم آن گل را جبران کنیم و نتیجه مطلوبی که می خواستیم را بگیریم.

 

مدافع جوان مس درباره نمایش خوبی که در دیدار اخیرشان داشت، عنوان کرد: کل تیم خوب کار کردند و همه توانستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. از من گرفته تا گلزنان و سایر بچه‌ها همه به یک برد خوب کمک کردند.

 

نصیری اضافه کرد: مهاجمان سپاهان هم قابل احترام هستند و ما هم از قبل می‌دانستیم کار سختی داریم. مسلما سپاهان تیم خیلی خوبی است و خط حمله خوب و هماهنگی دارد ولی توانستیم با آنالیزی که داشتیم، جلوی حملات آن ها را بگیریم و بعد از گل اول گل دیگری دریافت نکردیم.

 

بازیکن نارنجی‌پوشان رفسنجان عنوان کرد: فایز الرشیدی گلر خیلی خوبی است و وقتی یک نفر کاپیتان تیم ملی یک کشور است، نیازی به تعریف من ندارد. ما هم خیلی خوشحالیم که چنین گلری داریم و خیالمان راحت است.

 

نصیری در مورد اینکه مس علاوه بر این که بهترین خط حمله لیگ را دارد، اما گل های زیادی دریافت کرده گفت: ما یک تیم تهاجمی هستیم و سعی در حمله داریم و در این بین اتفاقاتی پیش می‌آید که گلی هم دریافت کنیم، اما تلاش ما این است که در ادامه گل خورده را به کمترین حد ممکن برسانیم.

 

او در مورد اینکه با توجه به عملکرد خوب مس در نیم‌فصل اول این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی کسب کند یا خیر، ابراز کرد: صحبت کردن در این باره خیلی زود است. ما تمام توانمان را می گذاریم به آن چیزی که در ذهنمان است یعنی رتبه تک رقمی برسیم. دومین سال حضور مس در لیگ برتر است و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم دل هواداران و مردم خوب رفسنجان را شاد نگه داریم.

دیدگاه‌ها